Skocz do zawartości

Mib_cie


gientekwl

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jest, tylko trzeba odblokować: \\mentalray\shaders_standard\include\base.mi

Szukasz w pliku "mib_cie_d" i dajesz "#" w linii (na samym początku), w której jest "hidden".

 

declare shader

color "mib_cie_d" (

scalar "temperature",

scalar "intensity"

)

version 1

apply light, texture

gui "gui_mib_cie_d" {

control "Global" "Global" (

# "hidden"

)

}

end declare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności