BARMAN2005 Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Yy, no nie pamiętam jak to się nazywało trilangues czy jakoś tak? Chcę stworzyć obiekty do gry ale muszą być one złożone z trójkątów, wiem że taka opcja istnieje ale nie znam jej nazwy. Proszę o pomoc.
Temporal Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 jak przekonwertujesz model na editable mesh to bedziesz mial same trojkaciki choc z tego co wiem to kazdy dzisiejszy lepszy silniczek dzieli sam sobie poly na trojkaty
BARMAN2005 Napisano 25 Czerwiec 2008 Autor Napisano 25 Czerwiec 2008 Hym, PPM >> Convert to >> Editiable Mesh no i dalej mam to samo? Włączyłem Edge Faces i widze kontury obiektu (wstawiłem box'a) który jest złożony z prostokątów... Chcę aby podzielił się na trójkąty.
Scottero Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 (edytowane) pewnine chodzi ci o wyswietlanie info o ilosci trojkatow zuzytych na scene ;) w maxie 2008/ 2009 wystarczy wcisnac "7" natomiast w maxie 8 wchodzisz na ta zakladke z mlotkiem i tam powinienes miec polygon counter ;) a w maxie 9? albo to, albo to:P Nie pamietam juz ;) POzdro ;) EDIT: Sory, doczytalem, chodzi ci o co innego. Klkasz prawym na obiekcie-> object propeteries i odznaczasz cos takiego jak edges only :) Edytowane 25 Czerwiec 2008 przez Scottero
BARMAN2005 Napisano 25 Czerwiec 2008 Autor Napisano 25 Czerwiec 2008 (edytowane) Nie! Chcę aby obiekt wstawiony na scenie został zbudowany z trójkątów. Kurcze, nie umiem tego prościej wytłumaczyć. :/ Wstawiam box'a i chcę aby był złozony z trójkątów, rozumiecie? Edytowane 25 Czerwiec 2008 przez BARMAN2005
hcpiter Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 no to chyba Ty musisz wymodelowac tak obiekt zeby skladal sie z trojkatow, chyba ze o cos innego chodzi
BARMAN2005 Napisano 25 Czerwiec 2008 Autor Napisano 25 Czerwiec 2008 Dzieki, o to chodziło Scottero tylko czy obiekt faktycznie jest podzielony na trójkąty czy program wyświetla tylko przerywane linie? hcpiter nie no powoli zaczynam się Wam dziwić... "Postów: 3285" Dużo spamujesz, hehe. Myślałem że sami eksperci, a chyba sam nie wiesz o co nam chodzi. :)
Gość Sahe Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 na 2 razy to wpierw conwert to mesh ---> conwert to patch i masz wsztstkie 3katy zamiast ladnyh 4katow inaczej to tylko modelowanie od podstaw Sahe
BARMAN2005 Napisano 25 Czerwiec 2008 Autor Napisano 25 Czerwiec 2008 O, strzał w dziesiatkę Sahe! Wielkie dzięki. :)
zeet Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Zakładka Modifiers / Subdivision surfaces /HSDS Modifier.
hcpiter Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 naucz sie pytania zadawac a przedewszystkim chyba nawet sam nie wiesz o co ci chodzi.
_Arti_ Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Albo w Editable Poly zaznacz wszystkie vertex'y i kliknij connect ;]
BARMAN2005 Napisano 26 Czerwiec 2008 Autor Napisano 26 Czerwiec 2008 (edytowane) naucz sie pytania zadawac a przedewszystkim chyba nawet sam nie wiesz o co ci chodzi. Ojej, zażartować nie można? :/ Wiadomo było o co chodzi jeśli przeczytałeś przynajmniej pierwszego posta. Zresztą nie mam zamiaru się kłócić. Dzięki za pomoc. _Arti_ rzeczywiście można i tak. Nawet program się mniej męczy (krótszy czas oczekiwania). Edytowane 26 Czerwiec 2008 przez BARMAN2005
hcpiter Napisano 26 Czerwiec 2008 Napisano 26 Czerwiec 2008 Ojej, zażartować nie można? :/ Wiadomo było o co chodzi jeśli przeczytałeś przynajmniej pierwszego posta. Zresztą nie mam zamiaru się kłócić. Dzięki za pomoc. sorrka troszke inaczej to odebralem :] peace !
Rekomendowane odpowiedzi