S3Mi Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 jak nadać obiektom w reactorze(max 5.1) początkowy ruch??? np chce żeby kulka wystartowała z jakąś prędkością w gór lub gdzieś tam.
Bacry Napisano 6 Luty 2004 Napisano 6 Luty 2004 W utilitesie szukaj reactora. Tam zdaje się w rolecie animacja.
S3Mi Napisano 6 Luty 2004 Autor Napisano 6 Luty 2004 :\\ nie to nie to to jest export animacji już do maxa ale mi chodzi o to że jak włanczam symulacje to żeby obiekty nie spadały tylko nadół tylko żeby miał jakąś siłę w którąś stronę i przeleciał kawałek coś takiego
Bacry Napisano 6 Luty 2004 Napisano 6 Luty 2004 A to siły trzeba użyć. Są przecież siły dedykowane reactorowi (chociazby wiatr). Poza tym jeżeli w kilku pierwszych klatkach poruszysz obiektem (wstawisz dwa klucze w różnych czasach) to reactor sam obliczy resztę ruchu.
S3Mi Napisano 7 Luty 2004 Autor Napisano 7 Luty 2004 Ino właśnie nie chce! miałęm videotutoriala z discreeta widziałem jak to robią robię ruch właśnie wstawiając ręcznie klatki w 3ds-ie widać ruch ale jak włącze reactora to jest ułożenie z 1 klatki i poprotu se obiekt spada:\\ sprawdzałem z większym ruchem tak samo
VGT Napisano 7 Luty 2004 Napisano 7 Luty 2004 Ja opiszę rozwiązanie z max\'a 6.0 W utilities kliknąć w belkę: reactor i tam w jednej z zakłądek będzie możliwość ustawienia, dla jakiego zakresu klatek reactor ma liczyć kolizje. W zasadzie ja to sobie wyjaśniam tak, że jak liczy od klatki 0 to nawet gdy animowałeś obiekt, to ten ruch się jeszcze nie rozpoczął a reactor już robi swoje... ustaw, aby rozpoczął działanie w dalszej klatce to powinno być ok. Jednak zaznaczam, że działam na 6.0 więc nie gwarantuję sukcesu tej metody... Powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się