Jump to content

Featured Replies

Posted

jak nadać obiektom w reactorze(max 5.1) początkowy ruch???

np chce żeby kulka wystartowała z jakąś prędkością w gór lub gdzieś tam.

  • Replies 5
  • Views 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

:\\ nie to nie to to jest export animacji już do maxa ale mi chodzi o to że jak włanczam symulacje to żeby obiekty nie spadały tylko nadół tylko żeby miał jakąś siłę w którąś stronę i przeleciał kawałek

coś takiego

A to siły trzeba użyć. Są przecież siły dedykowane reactorowi (chociazby wiatr). Poza tym jeżeli w kilku pierwszych klatkach poruszysz obiektem (wstawisz dwa klucze w różnych czasach) to reactor sam obliczy resztę ruchu.

 

  • Author

Ino właśnie nie chce! miałęm videotutoriala z discreeta widziałem jak to robią robię ruch właśnie wstawiając ręcznie klatki w 3ds-ie widać ruch ale jak włącze reactora to jest ułożenie z 1 klatki i poprotu se obiekt spada:\\ sprawdzałem z większym ruchem tak samo

Ja opiszę rozwiązanie z max\'a 6.0

 

W utilities kliknąć w belkę: reactor i tam w jednej z zakłądek będzie możliwość ustawienia, dla jakiego zakresu klatek reactor ma liczyć kolizje. W zasadzie ja to sobie wyjaśniam tak, że jak liczy od klatki 0 to nawet gdy animowałeś obiekt, to ten ruch się jeszcze nie rozpoczął a reactor już robi swoje... ustaw, aby rozpoczął działanie w dalszej klatce to powinno być ok.

Jednak zaznaczam, że działam na 6.0 więc nie gwarantuję sukcesu tej metody...

 

Powodzenia.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy