Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, to jest moja trzecia głowa zrobiona w 3Ds. Czy moglibyście mi pomóc? Bo sam już nie wiem jak to robić... w ogóle nie przypomina kolesia z refki.

perspectivemh5.jpg

perspectivemh5.c44a6f1875.jpg

frontfq5.jpg

frontfq5.a5bf0f0744.jpg

rightyj0.jpg

rightyj0.03e26ab24d.jpg

i siatka:

capture2xm6.jpg

capture2xm6.c9f69290a3.jpg

Bardzo proszę o pomoc...

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

masz strasznie naćpane tych poligonów na froncie i wszystko takie płaskie - zwróć uwagę że na głowie właściwie nie ma miejsc zupełnie płaskich - wszystko jest łagodnie zakrzywione. Poza tym zwróć uwagę jak na ludzkiej twarzy układa się mięso - u ciebie skrócone wszystko strasznie. Jeżeli już koniecznie musisz korzystać z imageplaneów (uch) patrz też na jakiś rzut 3/4 niekoniecznie nawet tego ziomka tylko żebyś widział jak to wygląda w "3d" Dodaj choćby jakiś zalążek uszu - będzie ci łatwiej zrobić żuchwę jeśli będziesz wiedział gdzie ma się kończyć... Na rzucie z góry widać że tylna część czaszki jest węższa od przedniej - powinno być odwrotnie. czoło jest zbyt ukośne, jak u troglodyty, ale to już może być cecha modela (niektórzy tak mają)

 

I strasznie pogniecione - wygładź te vertexy żeby takich dziur nie było.

Napisano

Właśnie, wygładzanie... czy jest jakaś taka opcja gdzie mógłbym se zaznaczyć parę vertexów i jednym przyciskiem wygładzić? Bo strasznie się wygładza ręcznie :)

Napisano

Hmm... nie wiem jak się wziąć za wywalanie poly... jak to zrobię to nos będzie wyglądał co najmniej dziwnie... jak to rozwiązać?

 

Blade-> Właśnie takim sposobem modeluję, dzięki za tego tutka :)

Napisano

zanim zaczniesz modelować spróbuj sobie porysować (zaprojektować) siatkę na tych fotkach, to trochę pomaga z problemami z topologią :)

Napisano

bo ogólna topologia jest niewłaściwa. popatrz na siatki jak inni rozkładają loopy. z nosa krawędzie nigdy nie idą ucha tylko zawijają wokoło oczu.

Napisano

Dobra, troszkę poprawiłem głowę:) Wywaliłem parę loopów, i poszerzyłem z tyłu (czego pewnie nawet nie widać). Tak jak przewidziałem rozwaliłem nos, ale jakoś to naprawię :)

capture3zr4.jpg

capture3zr4.c4186da5f8.jpg

 

rendlf1.jpg

rendlf1.cda60beb9c.jpg

 

Mam nadzieję że jest lepiej...

Napisano

poogladaj siatki w watku naked models ktory jest w dziale modeling... ja bym polecil zrobic ta glowe odnowa bo ta siatka nie jest za ladna no i ksztalt kolesia tez nie za bardzo podobny do refki

Napisano

za bardzo na początku się odnosisz do refki. zrób najpierw model o wiele mniej skomplikowany i staraj sie go dopasowac. dopiero wtedy dodawaj loopy. oczywiście tylko tam gdzie coś ci to zmieni ;] a wogóle to moim zdaniem najlepszy tut masz tu : http://area.autodesk.com/index.php/tutorials/tutorial_index/human_face_modeling_face_area_part_4/ (link do prawie końcowego etapu ale na dole masz linki do pierwszej , drugiej i trzeciej części)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności