Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, to jest moja trzecia głowa zrobiona w 3Ds. Czy moglibyście mi pomóc? Bo sam już nie wiem jak to robić... w ogóle nie przypomina kolesia z refki.

perspectivemh5.jpg

perspectivemh5.c44a6f1875.jpg

frontfq5.jpg

frontfq5.a5bf0f0744.jpg

rightyj0.jpg

rightyj0.03e26ab24d.jpg

i siatka:

capture2xm6.jpg

capture2xm6.c9f69290a3.jpg

Bardzo proszę o pomoc...

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

masz strasznie naćpane tych poligonów na froncie i wszystko takie płaskie - zwróć uwagę że na głowie właściwie nie ma miejsc zupełnie płaskich - wszystko jest łagodnie zakrzywione. Poza tym zwróć uwagę jak na ludzkiej twarzy układa się mięso - u ciebie skrócone wszystko strasznie. Jeżeli już koniecznie musisz korzystać z imageplaneów (uch) patrz też na jakiś rzut 3/4 niekoniecznie nawet tego ziomka tylko żebyś widział jak to wygląda w "3d" Dodaj choćby jakiś zalążek uszu - będzie ci łatwiej zrobić żuchwę jeśli będziesz wiedział gdzie ma się kończyć... Na rzucie z góry widać że tylna część czaszki jest węższa od przedniej - powinno być odwrotnie. czoło jest zbyt ukośne, jak u troglodyty, ale to już może być cecha modela (niektórzy tak mają)

 

I strasznie pogniecione - wygładź te vertexy żeby takich dziur nie było.

Napisano
  • Autor

Właśnie, wygładzanie... czy jest jakaś taka opcja gdzie mógłbym se zaznaczyć parę vertexów i jednym przyciskiem wygładzić? Bo strasznie się wygładza ręcznie :)

Napisano

w każdym programie inaczej, może powinieneś to pytanie zadać w dziale maxa... bo wiesz... nie wszyscy go używają, no poważnie ci mówię :P

Napisano

za gesto jest na pulikach wogole jak dajesz gdzie duzo poly to wykorzystaj je w geomteri bo jakbys wywalil z 70% tych poly to bys mogl uzyskac to samo.

Napisano
  • Autor

Hmm... nie wiem jak się wziąć za wywalanie poly... jak to zrobię to nos będzie wyglądał co najmniej dziwnie... jak to rozwiązać?

 

Blade-> Właśnie takim sposobem modeluję, dzięki za tego tutka :)

Napisano
  • Autor

Chodziło mi o to że jak wywalę parę loopów to rozwalę nos:

capture1it7.jpg

capture1it7.e7b9b88566.jpg

capture2aa7.jpg

capture2aa7.a4d28a2007.jpg

 

Nie wiem, będę jeszcze kombinował...

Napisano

zanim zaczniesz modelować spróbuj sobie porysować (zaprojektować) siatkę na tych fotkach, to trochę pomaga z problemami z topologią :)

Napisano

masz tam tyle loopów że ci wystarczy na osiem nosów i piętę - musisz tylko pozmieniać ich kierunek.

Napisano

bo ogólna topologia jest niewłaściwa. popatrz na siatki jak inni rozkładają loopy. z nosa krawędzie nigdy nie idą ucha tylko zawijają wokoło oczu.

Napisano

ojejku na tej pierwszej się raczej nie wzoruj - topologia jest raczej niedobra (szczerze mówiąc fatalna...) za to te z wątku siatkowego są słodkie.

Napisano
  • Autor

Dobra, troszkę poprawiłem głowę:) Wywaliłem parę loopów, i poszerzyłem z tyłu (czego pewnie nawet nie widać). Tak jak przewidziałem rozwaliłem nos, ale jakoś to naprawię :)

capture3zr4.jpg

capture3zr4.c4186da5f8.jpg

 

rendlf1.jpg

rendlf1.cda60beb9c.jpg

 

Mam nadzieję że jest lepiej...

Napisano
  • Autor

Widzę że nikt nie odpowiada :/ Załatałem dziurę w nosie:

gl1yt9.jpg

gl1yt9.955157709b.jpg

capture4yg2.jpg

capture4yg2.b9fba5a8cf.jpg

Co jeszcze mógłbym poprawić żeby głowa wyglądała bardziej ludzko?

Napisano

poogladaj siatki w watku naked models ktory jest w dziale modeling... ja bym polecil zrobic ta glowe odnowa bo ta siatka nie jest za ladna no i ksztalt kolesia tez nie za bardzo podobny do refki

Napisano
  • Autor

Dobra, zrobię tak jak mówisz (piszesz) :) Jak będzie co pokazać to od razu pokażę:)

Napisano

za bardzo na początku się odnosisz do refki. zrób najpierw model o wiele mniej skomplikowany i staraj sie go dopasowac. dopiero wtedy dodawaj loopy. oczywiście tylko tam gdzie coś ci to zmieni ;] a wogóle to moim zdaniem najlepszy tut masz tu : http://area.autodesk.com/index.php/tutorials/tutorial_index/human_face_modeling_face_area_part_4/ (link do prawie końcowego etapu ale na dole masz linki do pierwszej , drugiej i trzeciej części)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.