Skocz do zawartości

Model 3D: Głowa


GerL@nT

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

masz strasznie naćpane tych poligonów na froncie i wszystko takie płaskie - zwróć uwagę że na głowie właściwie nie ma miejsc zupełnie płaskich - wszystko jest łagodnie zakrzywione. Poza tym zwróć uwagę jak na ludzkiej twarzy układa się mięso - u ciebie skrócone wszystko strasznie. Jeżeli już koniecznie musisz korzystać z imageplaneów (uch) patrz też na jakiś rzut 3/4 niekoniecznie nawet tego ziomka tylko żebyś widział jak to wygląda w "3d" Dodaj choćby jakiś zalążek uszu - będzie ci łatwiej zrobić żuchwę jeśli będziesz wiedział gdzie ma się kończyć... Na rzucie z góry widać że tylna część czaszki jest węższa od przedniej - powinno być odwrotnie. czoło jest zbyt ukośne, jak u troglodyty, ale to już może być cecha modela (niektórzy tak mają)

 

I strasznie pogniecione - wygładź te vertexy żeby takich dziur nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za bardzo na początku się odnosisz do refki. zrób najpierw model o wiele mniej skomplikowany i staraj sie go dopasowac. dopiero wtedy dodawaj loopy. oczywiście tylko tam gdzie coś ci to zmieni ;] a wogóle to moim zdaniem najlepszy tut masz tu : http://area.autodesk.com/index.php/tutorials/tutorial_index/human_face_modeling_face_area_part_4/ (link do prawie końcowego etapu ale na dole masz linki do pierwszej , drugiej i trzeciej części)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności