Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

przygotuj sobie odpowiedniej wielkości mapke w Photoshopie na przykład. Później już tylko modyfikator VRay displacement i materiał szkła. Dodatkowo można przygotować sobie też mapkę dla kanału opacity, chociaż można użyć i tej samej co dla displacementu.

 

Pozdr

Napisano (edytowane)

ta mapka to po prostu zdjęcie aparatem tej szyby? i mam ją wrzucić do Displacement?

Edytowane przez jajcek
Napisano

możesz zrobić zdjęcie, a na jego bazie zrobić wtedy mapkę w skali szarości. Różnice między czarnym i białym, to różnice wysokości/wypukłości.

 

Pozdr

  • Confused 1
Napisano

jesli liczba 100 tilesow jest ograniczeniem to narzuc na szybe UVW mapping i dobierz sobie tak wymiary mapowania aby textura tilesow miala pożądany rozmiar

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności