Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

 

chciałem się zapytać w jaki sposób zrobilibyście taką oto szybę w VRay 1.5: http://img170.imageshack.us/img170/8638/szybaob1.jpg

 

ja myślałem żeby to zrobić po prostu zwykłą przezroczystą mapę (refract zmniejszyć) + mapa tiles w bump, ale maksymalnie tilesów może być 100, to trochę za mało i za duże kwadraty wychodzą.

 

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przygotuj sobie odpowiedniej wielkości mapke w Photoshopie na przykład. Później już tylko modyfikator VRay displacement i materiał szkła. Dodatkowo można przygotować sobie też mapkę dla kanału opacity, chociaż można użyć i tej samej co dla displacementu.

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

ta mapka to po prostu zdjęcie aparatem tej szyby? i mam ją wrzucić do Displacement?

Edytowane przez jajcek

Napisano

możesz zrobić zdjęcie, a na jego bazie zrobić wtedy mapkę w skali szarości. Różnice między czarnym i białym, to różnice wysokości/wypukłości.

 

Pozdr

Napisano

jesli liczba 100 tilesow jest ograniczeniem to narzuc na szybe UVW mapping i dobierz sobie tak wymiary mapowania aby textura tilesow miala pożądany rozmiar

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności