Napisano 27 Czerwiec 200816 l Cześć, chciałem się zapytać w jaki sposób zrobilibyście taką oto szybę w VRay 1.5: http://img170.imageshack.us/img170/8638/szybaob1.jpg ja myślałem żeby to zrobić po prostu zwykłą przezroczystą mapę (refract zmniejszyć) + mapa tiles w bump, ale maksymalnie tilesów może być 100, to trochę za mało i za duże kwadraty wychodzą. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Napisano 27 Czerwiec 200816 l przygotuj sobie odpowiedniej wielkości mapke w Photoshopie na przykład. Później już tylko modyfikator VRay displacement i materiał szkła. Dodatkowo można przygotować sobie też mapkę dla kanału opacity, chociaż można użyć i tej samej co dla displacementu. Pozdr
Napisano 27 Czerwiec 200816 l Autor ta mapka to po prostu zdjęcie aparatem tej szyby? i mam ją wrzucić do Displacement? Edytowane 27 Czerwiec 200816 l przez jajcek
Napisano 27 Czerwiec 200816 l możesz zrobić zdjęcie, a na jego bazie zrobić wtedy mapkę w skali szarości. Różnice między czarnym i białym, to różnice wysokości/wypukłości. Pozdr
Napisano 27 Czerwiec 200816 l jesli liczba 100 tilesow jest ograniczeniem to narzuc na szybe UVW mapping i dobierz sobie tak wymiary mapowania aby textura tilesow miala pożądany rozmiar
Napisano 28 Czerwiec 200816 l Nie wiem czy jeszcze się z tym męczysz, ale powinno Ci pomóc to: http://www.ethereal3d.com/Tutorials/Displacement%20Geometry/Displacement%20Geometry.html PZDR mkeruj
Napisano 29 Czerwiec 200816 l http://forum.e-akwarystyka.pl/download.htm?id=580&sid=408516f8caca5434f92bba300fa85a7b wybluruj to lekko i wsadz w displacement map i powinno dzialac
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto