Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki problem, mam boxa ktorego sobie pociolem przy uzyciu booleana i teraz chce na to nalozyc plik z tekstura, powiedzmy un.gif i teraz wykonuje takie czynosci...

1.wchodze do material editor

2.klikam na ten maly kwadracik obok diffuse

3.z okienka material/map browser wybieram bitmap i daje ten plik un.gif

4.naciskam \'assign material to selection\' i zamiast zobaczyc ta teksture na box\'ie to widze tylko ze mi sie kolor zmienia :(

Ktos moze mi powiedziec jak zrobiuc zeby bylo ok i zeby textura sie nakladala? Z gory dziekuje :)

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Juz naciskalem te Show Map in the vievport i zmienial kolor z szarego na bialy, a tekstury jak ni bylo tak nie ma :(

Napisano

Jeśli jeszcze nie zrobiłeś reinstalki :) to sprawdź to (może zadziała):

 

Nie wiem, na ile znasz się na programie, więc być może już to zrobiłeś, ale ważna jest informacja, że używałeś booleana. Wtedy obiekt traci koordynaty UVW.

Czy przy rozpoczynaniu renderingu pojawia Ci się taki komunikat:

\"The following objects require map coordinates and may not render correctly\"

 

Jeśli tak to nałóż modyfikator UVW map, albo poczytaj na temat unwrap\'a.

 

Przetestowałem i po używaniu boolean\'a nie zawsze ale przy bardziej kombinowanych cięciach bez któregoś z tych modyfikatorów efekt był dokładnie taki jak opisałeś.

 

Powodzenia.

 

Napisano

no wlasnie... teraz juz doszedlem do tego ze musialem UVW Map zmienic i z planar na BOX i zaczelo sie nakladac... tak

P.S. VGT dobrze piszesz ze trzeba z UVW Map pokombinowac :)

Dzieki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności