Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To nie wina pamięci - bo tej akurat jak widać w ostatniej linijce używa tylko 78,5MB

Problem tkwi - "jak napisane" z brakiem współpracy materiałów(standardowych) ze światłami(pewnie v-ray) i komatybilnością kamery.(może akurat pod tą wersją maxa)

Z jednego raportu ciężko coś więcej stwirdzić zważywszy na liczbę zwieszeń jakie max nam oferuje;)

Napisano
  • Autor

w takim razie - w jaki sposób znaleźć obiekty na których są standardowe materiały zamiast vray'owych? Bo zawsze używam vray'owych, ale musiałem się chyba pomylić skoro jest taki warning.

 

i o co chodzi z tą kamerą? Camera matrix is not orthonormal and 'Max-compatible ShadeContext' is ON

 

// edit

 

zmniejszyłem trochę liczbę vertex'ów weldem do 45MB i się nie wysypuje, nienormalne...

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez jajcek

Napisano

W razie wysypywania się programu można obniżyć poziom pamięci pobieranej podczas renderowania

w v-rayu -zakładka settings-v-ray system-dynamic memory limit i max.tree depth

będzie wolniej renderowało ale się nie wysypie

Napisano

Z tym zmniejszaniem pamieci dynamicznej w vrayu to chyba nie bardzo. Powinno sie chyba zwiekszac zeby vray mogl jej wiecej uzyc. Tak dziala przynajmniej u mnie. 2 GB ramu. Standardowo mialem w vrayu pamiec dynamiczna ustawioną na 400MB czyli jesli dobrze mysle vray tylko tyle ramu moze wykorzystac a jako, ze scena, ktora wymagala wiecej to max sie wysypywal. Zwiekszylem do 1700MB i render poszedl caly bez zajakniecia czyli na moje rozumownie vray mial wiecej pamieci do dypozycji i nie musial korzystac z pliku wymiany. A mpze to byl wynik tego ze mialem za maly plik stronnicowania ustawiony na sztywno i brakowalo vrayowi. W kazdym razie teraz wogole prawie z pliku wymiany nie korzysta, tylko prawie caly ram wypelnia, wiec i z wielkoscia pliku wymiany problemu nie ma ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.