Kolin101 Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 No to tak: Zapodajcie jakiś adres w którym mogę znaleźć info na temat robienia szyb w Wings'ie i teksturowania w tym samym programie
Ania Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 Wings do tego nie służy, jest programem do modelowania. Główną właściwością szyb jest przezroczystość i odbicia, łatwiej to uzyskasz w innym programie. A co do modelowania - tworzysz boxa i skalujesz wzdłóż osi aż będzie płaski.
Kolin101 Napisano 2 Lipiec 2008 Autor Napisano 2 Lipiec 2008 ale ja sie o modelowanie nie pytałem tylko teksturowanie
hcpiter Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 co rozumiesz poprzez texturowanie szyby? Ogolnie wiesz wiecej inwencji wlasnej a nie zapodajcie to tamto...
Ania Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=258801 Coś jak tu? Czemu chcesz teksturować w wingsie?
Tul Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 Czemu chcesz teksturować w wingsie? A coś jest nie tak z Wingsowym unwrapem? Korzystam z niego od swoich początków z grafiką i w zasadzie sporadycznie mam powody do narzekania. A link do unwrapu już Ania podała.
Ania Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 Nie no unwrap jest w porządku, ale tekstury mi się zazwyczaj raczej z materiałami kojarzą, tym bardziej że do szyb.
Leru Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 Słusznie Aniu słusznie, tymbardziej, że UNWrap służy do mapowania, a nie teksturowania ;)
Kolin101 Napisano 4 Lipiec 2008 Autor Napisano 4 Lipiec 2008 Ja się zapytałem Jak zrobić szyby i jak teksturować obiekty a nie szyby. Np tak jak w max'ie naciska się "M" i wyskakuje okienko materiału i tam się naciska pewne przyciski i wybiera się teksturę którą ma się na kompie. I teraz moje pytanie: Czy w W Wingsie też da się oteksturować jakiś obiekt ?
KLICEK Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 misku ale spokojnie troche, dziwne sa te Twoje posty :) co do Twoich problemow to oczywiscie ze da sie tak zrobic, otwierasz outlinera tam bedziesz mial material "default" klikasz prawy i bierzesz "duplicate" prawym na nowym materiale edit material - ustawiasz opacity na 0,2 dajesz duzy specular, wybierasz obiekt mode i zaznaczasz caly obiekt przeciagasz material (drag and drop) na model i wybierasz 'assingn to selected faces" wciskasz "w" zeby sciagnac tryb wireframe i wejsc w tryb wyswietlania i masz przezroczysty material szyby ;) Co do wrzucania textur to oczywiscie ze sie da w podobny sposob :) z tym ze klikasz prawym bierzesz import image i wybierasz texture, w outlinerze ona sie pojawi, teraz robisz nowy material i przeciasz texture na material pojawi sie lista slotow do wykorzystania wybierasz "difius" i przeciagasz material na wczesniej wybrany model dajesz "assingn" i bedzie git :) milego wingsowania
Rekomendowane odpowiedzi