Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No to tak:

Zapodajcie jakiś adres w którym mogę znaleźć info na temat robienia szyb w Wings'ie i teksturowania w tym samym programie

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wings do tego nie służy, jest programem do modelowania. Główną właściwością szyb jest przezroczystość i odbicia, łatwiej to uzyskasz w innym programie.

 

A co do modelowania - tworzysz boxa i skalujesz wzdłóż osi aż będzie płaski.

Napisano

co rozumiesz poprzez texturowanie szyby? Ogolnie wiesz wiecej inwencji wlasnej a nie zapodajcie to tamto...

Napisano
  Ania napisał:

Czemu chcesz teksturować w wingsie?

A coś jest nie tak z Wingsowym unwrapem? Korzystam z niego od swoich początków z grafiką i w zasadzie sporadycznie mam powody do narzekania.

 

A link do unwrapu już Ania podała.

Napisano

Nie no unwrap jest w porządku, ale tekstury mi się zazwyczaj raczej z materiałami kojarzą, tym bardziej że do szyb.

Napisano

Słusznie Aniu słusznie, tymbardziej, że UNWrap służy do mapowania, a nie teksturowania ;)

Napisano
  • Autor

Ja się zapytałem Jak zrobić szyby i jak teksturować obiekty a nie szyby. Np tak jak w max'ie naciska się "M" i wyskakuje okienko materiału i tam się naciska pewne przyciski i wybiera się teksturę którą ma się na kompie. I teraz moje pytanie:

Czy w W Wingsie też da się oteksturować jakiś obiekt ?

Napisano

misku ale spokojnie troche, dziwne sa te Twoje posty :)

 

co do Twoich problemow to oczywiscie ze da sie tak zrobic, otwierasz outlinera tam bedziesz mial material "default" klikasz prawy i bierzesz "duplicate" prawym na nowym materiale edit material - ustawiasz opacity na 0,2 dajesz duzy specular, wybierasz obiekt mode i zaznaczasz caly obiekt przeciagasz material (drag and drop) na model i wybierasz 'assingn to selected faces" wciskasz "w" zeby sciagnac tryb wireframe i wejsc w tryb wyswietlania i masz przezroczysty material szyby ;)

 

Co do wrzucania textur to oczywiscie ze sie da w podobny sposob :) z tym ze klikasz prawym bierzesz import image i wybierasz texture, w outlinerze ona sie pojawi, teraz robisz nowy material i przeciasz texture na material pojawi sie lista slotow do wykorzystania wybierasz "difius" i przeciagasz material na wczesniej wybrany model dajesz "assingn" i bedzie git :)

 

milego wingsowania

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności