Napisano 8 Lipiec 200816 l Witam Próbuję się przestawić z finala na vraya i coś mi nie idzie. Tak wychodzi mi render: http://i33.tinypic.com/15zh9g2.jpg Brakuje mi takich ładnych, podłużnych odblasków, oraz chciał bym by szkło było bardziej realistyczne, jak to uzyskać ? Przesyłam cała scenę. http://www.sendspace.com/file/plgbpr
Napisano 8 Lipiec 200816 l Ustaw jakieś pionowe światła za kamerą ;) edit: Tak na szybko sklecone w załączniku. Edytowane 8 Lipiec 200816 l przez arev
Napisano 8 Lipiec 200816 l Autor to już jest coś, tylko szkło ciągle jest nierealistyczne a nie wiem jak zrobić by te błyski były białe,druga rzecz np przy wizualizacji tak świateł chyba nie ustawię
Napisano 8 Lipiec 200816 l Żeby były białe musisz wzmocnić światła. Możesz ewentualnie stworzyć osobne światła do samych refleksów, żeby scena nie była zbyt intensywnie oświetlona. Inna sprawa, czy białe odbicia będą bardziej realistyczne. Osobiście nie jestem pewien. A ustawianie świateł przy wizualizacji... Wizualizacji czego? Jeśli pomieszczenia to takie odbicia byłyby dość dziwne. Odbijające się obiekty sceny dadzą dużo ciekawszy efekt.
Napisano 8 Lipiec 200816 l Autor po prostu mam przed sobą butelkę i widzę że dużo inaczej wygląda, ma białe, ładne refleksy, chociaż u mnie w pokoju jest ciemno, w finalrenderze ustawienie tego jak chcę to moment a w vrayu to kombinacje, dodawanie dodatkowych świateł, strasznie czasochłonne kombinowanie z materiałem który i tak nie wydaje mi się fotorealistyczny :/
Napisano 8 Lipiec 200816 l Autor próbowałem, odbić nie widać nie wiem, może coś źle ustawiłem ta hdri http://www.debevec.org/probes/uffizi_probe.hdr scena http://www.sendspace.com/file/plgbpr
Napisano 9 Lipiec 200816 l zdunek.. jak ty chcesz, żebys zkło było fotorealistyczne? szkło to tzw: martwy materiał. nie będzie fajne i super foto real jeśli nie będzie otoczenia. wstawiając szary plane i jedno światło z góry chcesz uzyskać fotorealizm? proszę Cię.. :) http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=629109#post629109 tutaj podsunąłem jak zrobić studyjny render szkła w mentalu. w vrayu zrób podobnie a na pewno coś wyjdzie. i pamiętaj: to nie silnik jest do pupy tylko człowiek co tego silnika nie umie obsłużyć. w finalrenderze ustawienie tego jak chcę to moment a w vrayu to kombinacje, dodawanie dodatkowych świateł, strasznie czasochłonne kombinowanie z materiałem który i tak nie wydaje mi się fotorealistyczny :/ a propos materiału: nie kombinuj z materiałami. fog czy inne translucenty zostaw w szufladzie. naucz się najpierw budować poprawne fizycznie szkło a nie kombinuj z parametrami które nic nie robią a wiele mieszają. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto