zdunek89 Napisano 8 Lipiec 2008 Share Napisano 8 Lipiec 2008 Witam Próbuję się przestawić z finala na vraya i coś mi nie idzie. Tak wychodzi mi render: http://i33.tinypic.com/15zh9g2.jpg Brakuje mi takich ładnych, podłużnych odblasków, oraz chciał bym by szkło było bardziej realistyczne, jak to uzyskać ? Przesyłam cała scenę. http://www.sendspace.com/file/plgbpr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 8 Lipiec 2008 Share Napisano 8 Lipiec 2008 (edytowane) Ustaw jakieś pionowe światła za kamerą ;) edit: Tak na szybko sklecone w załączniku. Edytowane 8 Lipiec 2008 przez arev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdunek89 Napisano 8 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 8 Lipiec 2008 to już jest coś, tylko szkło ciągle jest nierealistyczne a nie wiem jak zrobić by te błyski były białe,druga rzecz np przy wizualizacji tak świateł chyba nie ustawię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 8 Lipiec 2008 Share Napisano 8 Lipiec 2008 Żeby były białe musisz wzmocnić światła. Możesz ewentualnie stworzyć osobne światła do samych refleksów, żeby scena nie była zbyt intensywnie oświetlona. Inna sprawa, czy białe odbicia będą bardziej realistyczne. Osobiście nie jestem pewien. A ustawianie świateł przy wizualizacji... Wizualizacji czego? Jeśli pomieszczenia to takie odbicia byłyby dość dziwne. Odbijające się obiekty sceny dadzą dużo ciekawszy efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdunek89 Napisano 8 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 8 Lipiec 2008 po prostu mam przed sobą butelkę i widzę że dużo inaczej wygląda, ma białe, ładne refleksy, chociaż u mnie w pokoju jest ciemno, w finalrenderze ustawienie tego jak chcę to moment a w vrayu to kombinacje, dodawanie dodatkowych świateł, strasznie czasochłonne kombinowanie z materiałem który i tak nie wydaje mi się fotorealistyczny :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 8 Lipiec 2008 Share Napisano 8 Lipiec 2008 zeby odbijał tak jak w Twoim pokoju może spróbujesz z mapą HDRI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdunek89 Napisano 8 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 8 Lipiec 2008 próbowałem, odbić nie widać nie wiem, może coś źle ustawiłem ta hdri http://www.debevec.org/probes/uffizi_probe.hdr scena http://www.sendspace.com/file/plgbpr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 9 Lipiec 2008 Share Napisano 9 Lipiec 2008 Może pokaż jaki efekt chcesz uzysakać. Screen z tego finala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 9 Lipiec 2008 Share Napisano 9 Lipiec 2008 zdunek.. jak ty chcesz, żebys zkło było fotorealistyczne? szkło to tzw: martwy materiał. nie będzie fajne i super foto real jeśli nie będzie otoczenia. wstawiając szary plane i jedno światło z góry chcesz uzyskać fotorealizm? proszę Cię.. :) http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=629109#post629109 tutaj podsunąłem jak zrobić studyjny render szkła w mentalu. w vrayu zrób podobnie a na pewno coś wyjdzie. i pamiętaj: to nie silnik jest do pupy tylko człowiek co tego silnika nie umie obsłużyć. w finalrenderze ustawienie tego jak chcę to moment a w vrayu to kombinacje, dodawanie dodatkowych świateł, strasznie czasochłonne kombinowanie z materiałem który i tak nie wydaje mi się fotorealistyczny :/ a propos materiału: nie kombinuj z materiałami. fog czy inne translucenty zostaw w szufladzie. naucz się najpierw budować poprawne fizycznie szkło a nie kombinuj z parametrami które nic nie robią a wiele mieszają. Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się