SPAZ Napisano 10 Lipiec 2008 Share Napisano 10 Lipiec 2008 Niewiem czy dobry dział jak zły to prosze o Przeniesienie. Gdy chce narysować jakiś kształt[shapes] to rysuje mi poziomo a ja chce postawić kształt pionowo co zrobić żeby sie dało?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 10 Lipiec 2008 Share Napisano 10 Lipiec 2008 zmieniasz widok na (F)ront, (L)eft, albo inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SPAZ Napisano 10 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2008 (edytowane) To nic nie zmienia... na widoku top rysuje pionowo ale ja chce rysowac tak na widokach bocznych. poprostu da sie rysowac tylko równolegle do siatki. Już sie da... a co zrobić żeby pociąć boxa aby było dyzo vertexów równych? Edytowane 10 Lipiec 2008 przez SPAZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 10 Lipiec 2008 Share Napisano 10 Lipiec 2008 To "rysuj" w oknie Left albo dowolnym, a później przemieszczaj CVs by dopasować do moedlu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SPAZ Napisano 10 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2008 nie chce zakładać nowego topicu... jak zrobić zeby vertexów było wiecej ?? czyli siatka boxa była gęstsza?? i żeby box był przeźroczysty w pewnym stopniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 10 Lipiec 2008 Share Napisano 10 Lipiec 2008 żeby box był przeźroczysty w pewnym stopniu? alt+ x. Vertexy dodajesz w edit poly -> edge -> edit edges -> insert vertex, lub zaznaczasz 2 krawedzie i dajesz conect, sposobow jeszce jeszcze duuuuuuuzo, radze poczytac jakies tutoriale dla poczatkujacych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 10 Lipiec 2008 Share Napisano 10 Lipiec 2008 Oj, rozpędziłeś się trochę. To może trochę chamsko zabrzmieć, ale polecam Ci najpierw poczytać tutoriale i podręcznik [F1]. Dużo szybciej tam znajdziesz odpowiedzi, bo z tego co widzę liczba pytań o kompletne podstawy wciąż rośnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SPAZ Napisano 10 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2008 Tutoriali to już sie obczytałem lecz są mało dokładne ... i nie wiadomo co pokolei robić .. wiem że na foru jest podanych mnustwo stron z tutkami ale jakiś jeden porządny o modelowaniu samochodów.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 10 Lipiec 2008 Share Napisano 10 Lipiec 2008 Trzeba troszke poszukac, wsrod tego "mnustwa" tutoriali. Rzuc sobie okiem na to, a raczej powiem inaczej, przerob go od poczatku do konca, pokaz co ci wyszlo, i wtedy zacznij zadawac pytania. http://www.3d-palace.com/forum/tutorials/category/autodesk-3ds-max/autodesk-3ds-max-higher-level/advanced-3ds-max-the-audi-a3/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 10 Lipiec 2008 Share Napisano 10 Lipiec 2008 tutaj nawet nie chodzi o tutki modelowania samochodu, ale o podstawy maxa i poly modelingu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 10 Lipiec 2008 Share Napisano 10 Lipiec 2008 Na 3d palace tez to znajdzie... chociaz moze powinienem wrzucic bezposrednie linki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 10 Lipiec 2008 Share Napisano 10 Lipiec 2008 a to ja to zrobie :) http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/ tutaj znajdziesz podstawy mmodelowania napewno :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość smietanna Napisano 15 Lipiec 2008 Share Napisano 15 Lipiec 2008 to ja żeby nie smiecić dodatkowymi postami podczepię się tutaj z moim prostym pytaniem. Uczę się właśnie 3ds maxa z Biblii i jestem na edycji vertexów. Coś chyba nagrzebałam bo jak klikam na wierzchołki to nie wyglądają tak jak powinny tzn nie mają postaci krzyżyków ani kwadracików tylko są malusieńkimi kropeczkami i prawie ich nie widać. Gdzie to cholerstwo zmienić żeby były lepiej widoczne?? Jeszcze niedawno miałam to dobrze ale chyba coś w międzyczasie zmieniłam i nie wiem jak to odkręcić :/ Z góry dziękuję za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Invictus_Traxx Napisano 15 Lipiec 2008 Share Napisano 15 Lipiec 2008 Jesli chodzi Ci o wielkosc osi XYZ podczas pracy w viewportach to wchodzisz w Customize->Preferences->Gizmos i tam u gory z prawej strony masz "size" wpisz cos w okolicy 22-40 i bedziesz mial widoczne osie w viewportach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość smietanna Napisano 15 Lipiec 2008 Share Napisano 15 Lipiec 2008 nie, nie chodzi o osie. Ale dziękuję za odzew :) Napisze po kolei przykład. Przypuśćmy że rysuję gwiazdę. Zamieniam ją na editable spline, wchodze w panel Modify i zaznaczam że chcę edytować vertexy/wierzchołki. No i jak klikam na wierzchołek to on mi się zaznacza jako maluteńka kropeczka a na zdjęciach w Biblii widać że powinien mieć postać krzyżyka lub kwardacika. Niedawno tak miałam ustawione w moim maxie ale chyba w międzyczasie coś gdzieś zmieniłam :/ Z takimi malutkimi punkcikami trudno pracowac bo ich nie wiedać a nie mogę się sama doszukac jak to zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi