Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Potrzebuje pomocy, mianowicie mam problem z zawieszaniem sie max\'a.

Scena do rozdzielczosci 4800*..... renderuje sie normalnie ale juz po podbiciu jej do 4900*.....i wyżej

mam zwis 3dstudio.

Wykluczyłem brak pamieci ram ponieważ mam aktualnie 1GB (na 512 jest dokładnie to samo)i wydaje mi się że chodzi tu o max. rozdzielczosc renderingów supportowanych w 3DS lub przez BRASILA.

Jeśli ktoś moze mi pomóc i podać rozwiazanie tego problemu to będę bardzo wdzieczny.

Z góry dziekuje.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A jakiego uzywasz rendera?? Moze to wina rendera a nie maxa!! Sproboj na innym renderze moze cos pojdzie na rozdzilczasci 4900*...

 

Pozdrawiam Toudajew

Napisano

najpierw szukaj czy podanego problemu nie opisano wczesniej. na forum jest dzial rendering>brazil.

 

Step1

Go to Custumize -> Preferences -> Rendering

Turn on \"Bitmap Pager\"

Increase the defaults values if recued

 

Step2

In brazil render dialogue -> General Options ->

Select MAX VFB and not Brazil VFB

Napisano

Witam!

Mam ten sam problem.... :-)

Rozwiazanie juz chyba opisano, ale jesli nadal bedzie Ci sie kaszanilo, to renderuj po polowie, funkcja CROP i skladaj w PS.

Ja dochodze do wniosku, ze wszystko zalezy od objetosci tekstur - jak przekroczylem 1 GB tekstur, to max render to 2500 x 2000.

PPS. Jesli chodzi o ta sztuczke z Turn On Bitmap Pager to po tym max mi sie wywalal...

PPPS. A wina lezy w Brazilu, bo sam max renderuje u mnie 12000x12000...

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności