Napisano 9 Luty 200421 l Potrzebuje pomocy, mianowicie mam problem z zawieszaniem sie max\'a. Scena do rozdzielczosci 4800*..... renderuje sie normalnie ale juz po podbiciu jej do 4900*.....i wyżej mam zwis 3dstudio. Wykluczyłem brak pamieci ram ponieważ mam aktualnie 1GB (na 512 jest dokładnie to samo)i wydaje mi się że chodzi tu o max. rozdzielczosc renderingów supportowanych w 3DS lub przez BRASILA. Jeśli ktoś moze mi pomóc i podać rozwiazanie tego problemu to będę bardzo wdzieczny. Z góry dziekuje.
Napisano 27 Luty 200421 l A jakiego uzywasz rendera?? Moze to wina rendera a nie maxa!! Sproboj na innym renderze moze cos pojdzie na rozdzilczasci 4900*... Pozdrawiam Toudajew
Napisano 27 Luty 200421 l najpierw szukaj czy podanego problemu nie opisano wczesniej. na forum jest dzial rendering>brazil. Step1 Go to Custumize -> Preferences -> Rendering Turn on \"Bitmap Pager\" Increase the defaults values if recued Step2 In brazil render dialogue -> General Options -> Select MAX VFB and not Brazil VFB
Napisano 29 Luty 200421 l Witam! Mam ten sam problem.... :-) Rozwiazanie juz chyba opisano, ale jesli nadal bedzie Ci sie kaszanilo, to renderuj po polowie, funkcja CROP i skladaj w PS. Ja dochodze do wniosku, ze wszystko zalezy od objetosci tekstur - jak przekroczylem 1 GB tekstur, to max render to 2500 x 2000. PPS. Jesli chodzi o ta sztuczke z Turn On Bitmap Pager to po tym max mi sie wywalal... PPPS. A wina lezy w Brazilu, bo sam max renderuje u mnie 12000x12000... Pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto