Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Potrzebuje pomocy, mianowicie mam problem z zawieszaniem sie max\'a.

Scena do rozdzielczosci 4800*..... renderuje sie normalnie ale juz po podbiciu jej do 4900*.....i wyżej

mam zwis 3dstudio.

Wykluczyłem brak pamieci ram ponieważ mam aktualnie 1GB (na 512 jest dokładnie to samo)i wydaje mi się że chodzi tu o max. rozdzielczosc renderingów supportowanych w 3DS lub przez BRASILA.

Jeśli ktoś moze mi pomóc i podać rozwiazanie tego problemu to będę bardzo wdzieczny.

Z góry dziekuje.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A jakiego uzywasz rendera?? Moze to wina rendera a nie maxa!! Sproboj na innym renderze moze cos pojdzie na rozdzilczasci 4900*...

 

Pozdrawiam Toudajew

Napisano

najpierw szukaj czy podanego problemu nie opisano wczesniej. na forum jest dzial rendering>brazil.

 

Step1

Go to Custumize -> Preferences -> Rendering

Turn on \"Bitmap Pager\"

Increase the defaults values if recued

 

Step2

In brazil render dialogue -> General Options ->

Select MAX VFB and not Brazil VFB

Napisano

Witam!

Mam ten sam problem.... :-)

Rozwiazanie juz chyba opisano, ale jesli nadal bedzie Ci sie kaszanilo, to renderuj po polowie, funkcja CROP i skladaj w PS.

Ja dochodze do wniosku, ze wszystko zalezy od objetosci tekstur - jak przekroczylem 1 GB tekstur, to max render to 2500 x 2000.

PPS. Jesli chodzi o ta sztuczke z Turn On Bitmap Pager to po tym max mi sie wywalal...

PPPS. A wina lezy w Brazilu, bo sam max renderuje u mnie 12000x12000...

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności