olopl Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Witam. W 3ds Max stworzyłem sobie wieżowiec z boxsów. No i zabrałem się za jego teksturowanie. Przygotowałem sobie też odpowiednią teksturę. Lecz kiedy teksturuje jedną ścianę to ta tekstura mi się rozciąga na cała ścianę zamiast się powtarzać. Może ktoś wie jak to naprawić? Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam olopl.
Meri Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Po wybraniu teksturki nad "Bitmap Parameters" powinienes mieć "Coordinates", jest tam coś takiego jak "Tiling" dzięki temu możesz ustawić ile razy ma sie teksturka powtarzać.
olopl Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 (edytowane) Jeżeli to nie problem mógł byś pokazać na skrenie gdzie ta opcja "Tiling" jest bo ja jakoś do paczyć się nie mogę. Albo ktoś inny. Edytowane 16 Lipiec 2008 przez olopl
Meri Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Bardzo prosze: http://i276.photobucket.com/albums/kk8/kubmari/Random/tiling.jpg
olopl Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Napisano 17 Lipiec 2008 No dzięki. W 3ds Max ten sposób układanie tekstury działa jednak kiedy to zaimportuje do gry niestety tekstura dalej jest porozwalana. Chyba jednak będę musiał się nauczyć tego mapowania.
Meri Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 Jeśli exportujesz to do gry to faktycznie mapowanie będzie niezbędne :) Ale póki się nie nauczyłeś, spróbuj zrobić to: Wybierz obiekt, wejdź w modify, wybierz UVW map (tak jak polecił JunioR), wybierz 'box' i dopiero spod uvw map'a ustawiaj u/v/w tile.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się