olopl Napisano 16 Lipiec 2008 Share Napisano 16 Lipiec 2008 Witam. W 3ds Max stworzyłem sobie wieżowiec z boxsów. No i zabrałem się za jego teksturowanie. Przygotowałem sobie też odpowiednią teksturę. Lecz kiedy teksturuje jedną ścianę to ta tekstura mi się rozciąga na cała ścianę zamiast się powtarzać. Może ktoś wie jak to naprawić? Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam olopl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 16 Lipiec 2008 Share Napisano 16 Lipiec 2008 uvw map? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meri Napisano 16 Lipiec 2008 Share Napisano 16 Lipiec 2008 Po wybraniu teksturki nad "Bitmap Parameters" powinienes mieć "Coordinates", jest tam coś takiego jak "Tiling" dzięki temu możesz ustawić ile razy ma sie teksturka powtarzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olopl Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2008 (edytowane) Jeżeli to nie problem mógł byś pokazać na skrenie gdzie ta opcja "Tiling" jest bo ja jakoś do paczyć się nie mogę. Albo ktoś inny. Edytowane 16 Lipiec 2008 przez olopl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meri Napisano 17 Lipiec 2008 Share Napisano 17 Lipiec 2008 Bardzo prosze: http://i276.photobucket.com/albums/kk8/kubmari/Random/tiling.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olopl Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2008 No dzięki. W 3ds Max ten sposób układanie tekstury działa jednak kiedy to zaimportuje do gry niestety tekstura dalej jest porozwalana. Chyba jednak będę musiał się nauczyć tego mapowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meri Napisano 18 Lipiec 2008 Share Napisano 18 Lipiec 2008 Jeśli exportujesz to do gry to faktycznie mapowanie będzie niezbędne :) Ale póki się nie nauczyłeś, spróbuj zrobić to: Wybierz obiekt, wejdź w modify, wybierz UVW map (tak jak polecił JunioR), wybierz 'box' i dopiero spod uvw map'a ustawiaj u/v/w tile. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się