Napisano 16 Lipiec 200816 l Witam. W 3ds Max stworzyłem sobie wieżowiec z boxsów. No i zabrałem się za jego teksturowanie. Przygotowałem sobie też odpowiednią teksturę. Lecz kiedy teksturuje jedną ścianę to ta tekstura mi się rozciąga na cała ścianę zamiast się powtarzać. Może ktoś wie jak to naprawić? Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam olopl.
Napisano 16 Lipiec 200816 l Po wybraniu teksturki nad "Bitmap Parameters" powinienes mieć "Coordinates", jest tam coś takiego jak "Tiling" dzięki temu możesz ustawić ile razy ma sie teksturka powtarzać.
Napisano 16 Lipiec 200816 l Autor Jeżeli to nie problem mógł byś pokazać na skrenie gdzie ta opcja "Tiling" jest bo ja jakoś do paczyć się nie mogę. Albo ktoś inny. Edytowane 16 Lipiec 200816 l przez olopl
Napisano 17 Lipiec 200816 l Bardzo prosze: http://i276.photobucket.com/albums/kk8/kubmari/Random/tiling.jpg
Napisano 17 Lipiec 200816 l Autor No dzięki. W 3ds Max ten sposób układanie tekstury działa jednak kiedy to zaimportuje do gry niestety tekstura dalej jest porozwalana. Chyba jednak będę musiał się nauczyć tego mapowania.
Napisano 18 Lipiec 200816 l Jeśli exportujesz to do gry to faktycznie mapowanie będzie niezbędne :) Ale póki się nie nauczyłeś, spróbuj zrobić to: Wybierz obiekt, wejdź w modify, wybierz UVW map (tak jak polecił JunioR), wybierz 'box' i dopiero spod uvw map'a ustawiaj u/v/w tile.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto