Apollo Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 (edytowane) Model wiesniaczki zrobiony do projektu Suspire. 3600 trisow tex 1024x, diffuse, normal, specular, alpha Edytowane 31 Lipiec 2008 przez Apollo
ofca Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 no spoko, tylko wlosy Ci przenikaja przez wdzianko w tej pozycji
Levus Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 Obwiśnij jej tę tunikę na rękach, bo dłonie wyglądają jakby z rurek wychodzily, niech materiał na nich wisi, tak chyba jest w realu, tak mi się wydaje... Zauważyłem, że masz problemy z zachowaniem interesującej sylwetki, (nie tylko w tym modelu) co jest bardzo ważne bo pierniczy overview nawet świetnie otexturowanych i detalicznych modeli. Przywiązuj więcej wagi do propocji, zdecydowanie więcej. Nawet jeśli to krępa babka ma być (a czego nie widać jednak po twarzy) to kształty z jakich ją zbudowałeś pozostawiają do życzenia.
SzU Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 Dokładnie, zrób z niej kobietę a nie worek. Druga uwaga to w ogóle prawie nie widać normalnych, a powinno być widać skoro są dość mocno wyciągnięte. Może wina oświetlenia, pokaż screena z engine'u. Jak poprawisz te rzeczy to może wyjść fajnie :)
Apollo Napisano 20 Lipiec 2008 Autor Napisano 20 Lipiec 2008 Dzieki za komenty Dopiero po twoich poprawkach Levus zdalem sobie sprawe ze slabych ksztaltow :)
Gość Marioza Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 twarz ma bardzo fajną, postać jako taka do dojenia w sam raz :D a tak serio przy tej figranowej twarzycce powinna miec drobniejszą budowe ciala , textury mi sie nie podobają oprocz cielistych, nie wiem nie znam sie ale jako wyrwane z kontekstu nie gra to moze in game by sie sprawdzilo
Apollo Napisano 20 Lipiec 2008 Autor Napisano 20 Lipiec 2008 Jeszcze posiedze nad tym cialkiem i teksturami.
Gość Marioza Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 ja to mysle ze uv to potraktowales lajtwo zupełenie, przez co masz duze straty na texturce , mimo ze textura jest jak piszesz 1024x1024 to przy odrobinie checi upchnęło by sie to na 512x1024, takie elementy jak ręce stopy oczy moga być pojedynczo, włosy styknie jak mykniesz ze 2 max 3 wariacjie i ponakładasz uv na siebie, poza cielistym to ogolnie te textury strasznie "brudne" robisz i są bardzo uproszczone :\ a tu taka poglądowa sytuacja jak to jest z tym wykorzystaniem textury ;)
Ex3 Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 Ja bym się jeszcze przyczepił do tego że zrobiłeś jej tył głowy a wogóle go nie widać bo jest pod kapturem. Zmarnowane poly i miejsce na tex.
Bro Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 A ja bym dal wiecej detalu na kiecke (chodzi oczywiscie o txt) Pozro
Apollo Napisano 31 Lipiec 2008 Autor Napisano 31 Lipiec 2008 Nanioslem troche poprawek. Dzieki donMario za rady. Bede zwracal na to wieksza uwage przy nastepnych modelach, bo ten juz czas konczyc :)
mirach Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 Jak moge, to sie bede wciaz czepial tekstury ubrania. Strasznie plasko ta tunika i kiecka wyglada. Chodzilem kiedys w znoszonej lnianej koszuli, strasznie to sie gnie i ma mase fald. Tyl tuniki wyglada calkiem calkiem, ale przod jest strasznie wyplaszczony. Do kiecki to mozna sie do samego ksztaltu przyczepic. Raczej nie powinna sie rozszerzac, skoro to prosta zwykla kieca. Tu masz taki szybko znaleziony reference: I czy mi sie zdaje, czy przy kapturze obok wlosow masz jakies biale przeswity? pozdrawiam mirach
Apollo Napisano 31 Lipiec 2008 Autor Napisano 31 Lipiec 2008 I czy mi sie zdaje, czy przy kapturze obok wlosow masz jakies biale przeswity? mirach To mialy byc sznureczki od kaptura :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się