Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Model wiesniaczki zrobiony do projektu Suspire.

 

3600 trisow

tex 1024x, diffuse, normal, specular, alpha

 

26rcn9.jpg

 

 

26rzjg0.jpg

 

 

26siu8.jpg

 

 

26ttk6.jpg

Edytowane przez Apollo
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Obwiśnij jej tę tunikę na rękach, bo dłonie wyglądają jakby z rurek wychodzily, niech materiał na nich wisi, tak chyba jest w realu, tak mi się wydaje...

 

Zauważyłem, że masz problemy z zachowaniem interesującej sylwetki, (nie tylko w tym modelu) co jest bardzo ważne bo pierniczy overview nawet świetnie otexturowanych i detalicznych modeli.

Przywiązuj więcej wagi do propocji, zdecydowanie więcej.

 

Nawet jeśli to krępa babka ma być (a czego nie widać jednak po twarzy) to kształty z jakich ją zbudowałeś pozostawiają do życzenia.

 

bffd417697eaaaa0.jpg

Napisano

Dokładnie, zrób z niej kobietę a nie worek.

Druga uwaga to w ogóle prawie nie widać normalnych, a powinno być widać skoro są dość mocno wyciągnięte. Może wina oświetlenia, pokaż screena z engine'u.

Jak poprawisz te rzeczy to może wyjść fajnie :)

Gość Marioza
Napisano

twarz ma bardzo fajną, postać jako taka do dojenia w sam raz :D a tak serio przy tej figranowej twarzycce powinna miec drobniejszą budowe ciala , textury mi sie nie podobają oprocz cielistych, nie wiem nie znam sie ale jako wyrwane z kontekstu nie gra to moze in game by sie sprawdzilo

Gość Marioza
Napisano

ja to mysle ze uv to potraktowales lajtwo zupełenie, przez co masz duze straty na texturce , mimo ze textura jest jak piszesz 1024x1024 to przy odrobinie checi upchnęło by sie to na 512x1024, takie elementy jak ręce stopy oczy moga być pojedynczo, włosy styknie jak mykniesz ze 2 max 3 wariacjie i ponakładasz uv na siebie, poza cielistym to ogolnie te textury strasznie "brudne" robisz i są bardzo uproszczone :\

 

a tu taka poglądowa sytuacja jak to jest z tym wykorzystaniem textury ;)

26ttk6copywn2.jpg

Napisano

Ja bym się jeszcze przyczepił do tego że zrobiłeś jej tył głowy a wogóle go nie widać bo jest pod kapturem. Zmarnowane poly i miejsce na tex.

Napisano

Nanioslem troche poprawek.

 

Dzieki donMario za rady. Bede zwracal na to wieksza uwage przy nastepnych modelach, bo ten juz czas konczyc :)

 

28xw6.jpg

Napisano

Jak moge, to sie bede wciaz czepial tekstury ubrania. Strasznie plasko ta tunika i kiecka wyglada. Chodzilem kiedys w znoszonej lnianej koszuli, strasznie to sie gnie i ma mase fald. Tyl tuniki wyglada calkiem calkiem, ale przod jest strasznie wyplaszczony.

Do kiecki to mozna sie do samego ksztaltu przyczepic. Raczej nie powinna sie rozszerzac, skoro to prosta zwykla kieca. Tu masz taki szybko znaleziony reference:

kgs_front.jpg

I czy mi sie zdaje, czy przy kapturze obok wlosow masz jakies biale przeswity?

 

pozdrawiam

mirach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności