Napisano 22 Lipiec 200816 l Witam robie krotka animacje (10sek) kabiny prysznicowej w ktora wmontowana jest "laznia parowa". Do tworzenia efektu pary wodnej uzywam fumefx (sprawdza sie znakomicie) Mam jednak maly problem ...nie potrafie kontrolowac "gestosci" pojawiajacej sie pary wodnej. Para jest wpuszczana na dole kabiny i unosi sie do gory. Na dole kabiny (H2)uzyskuje jednak kumulacje pary ktora przeslania zupelnie to co jest za nia.... Chce uzyskac pare o przezroczystosci ok 50-60%. Opcja Smoke-opacity niestety nie sprawdza sie. Gdy zanize ja trace z ekranu pare ktora jest skumulowana pod sufitem(H1)...gdy natomist podwyzsze jej wartosc para na dole jest zupelnie nieprzezroczysta (H2).... Zauwazylem ze istnieje krzywa Smoke AFC ktora moge regulowac opacity (chyba...) niestety probuje,...wykrzywiam ja i ...nie uzyskuje zamierzonego efektu. Ktos z Was moze wie jak krzywej AFC uzywac ??? lub jak ustawic zmienna przezroczystosc dymu w zaleznosci od odleglosci od zrodla ..
Napisano 22 Lipiec 200816 l Autor hmm a moze pownienem "wylaczyc" tworzenie sie dymy np po 5 sek .. prosze o podpowiedz jak to zrobic .. z gory dziekuje ! Edytowane 22 Lipiec 200816 l przez palmer
Napisano 23 Lipiec 200816 l To nie w opcjach renderingu, tylko symulacji. niestety nie mam tu Fume w pracy, a nie pamiętam dokładnie nazw poszczególnych opcji. wrzuć mi screena wszystkich ustawień w symulacji to Ci podpowiem.
Napisano 23 Lipiec 200816 l Autor prosze bardzo ... jak mozesz zauwazyc na screeni'e dym (w tym przypadku jako para) jest zupelnie jednolity, jak mleko. Nie widac wcale "strukury", cieniowania itp. Jak pisalem, probuje rozne ustawienia - dzis pobawie sie mapowaniem noise map, diffuse ... bede wdzieczny za wskazowki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto