GrafMax Napisano 24 Lipiec 2008 Share Napisano 24 Lipiec 2008 Czy ktoś wie jak zrobić animowany z-depth? Przeszukałem sieć i znalazłem plugin z-Depth Plus, ale niestety wersja tylko pod 3ds max 8, a ja używam 9. Jest jakiś sposób aby zrobić to z poziomu maxa? z góry dzięki za wszelkie rady pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 24 Lipiec 2008 Share Napisano 24 Lipiec 2008 z poziomu maxa to nie wiem więc nie pomogę, natomiast z poziomu aftereffects mozna(i nie wiem czy nie lepsza kontrola jest) Swoją drogą ciekawe pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 24 Lipiec 2008 Share Napisano 24 Lipiec 2008 nie wiem czy environmentowy fog jest animowalny, ale jesli tak to można dać wszystkim obiektom biały materiał z self-illumination i animować czarnego foga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_fgdf Napisano 24 Lipiec 2008 Share Napisano 24 Lipiec 2008 Render elements. Tam jest Z-depth i jego wartości są animowalne Jesli masz bardzo duża scene ( a niestety zdepth ma dziwnie ograniczony zakres) To animujac warstwe z-depth zeskaluj scene odpowiednio pozdro! _BB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrafMax Napisano 25 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2008 JmTm00 mogłeś napisać jak byś to zrobiła w AE ;) Ja myślałem o tym aby wypuścić klatki Z-Depth 2 razy - o różnych ustawieniach i potem w AE animować na warstwach przejścia między nimi, też o tym myślałeś? Polka dot też już gdzieś wyczytałem o tej metodzie z enviornment fog i o drugiej z Area light zlinkowanym do targeta kamery, ale obie wydają mi się dość karkołomne, dlatego póki co szukam innych rozwiązań. the_fgdf o której wersji maxa mówisz? bo w max 9 próbowałem animować i ani rusz:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 25 Lipiec 2008 Share Napisano 25 Lipiec 2008 GrafMax, ten przenik nie da dobrego efektu, nie da płynności moim zdaniem. Poza tym w Afterze możesz sterowac głebią ostrości, normalnie. renderujesz zetke normalnie, a w AE jak suwaczkiem poruszasz w jej spektrum DOFa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrafMax Napisano 25 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2008 to wiem, ale mi z-depth nie jest potrzebna do DOF'a ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrafMax Napisano 25 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2008 nie wiem czy environmentowy fog jest animowalny, ale jesli tak to można dać wszystkim obiektom biały materiał z self-illumination i animować czarnego foga polka dot - zwracam honor. To faktycznie dobra metoda - nie trzeba animować samego Fog, wystarczy animować Environment Range w kamerze co jest dużym ułatwieniem. Dodatkowo kontrolując parametry Exponential (Fog) można ustalić jak "głęboka" ma być mapa, czego nie da się za bardzo zrobić ze standardowym Z-Depth :D Właśnie renderuje, zobaczymy co z tego wyjdzie, ale zapowiada się obiecująco ;) Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_fgdf Napisano 26 Lipiec 2008 Share Napisano 26 Lipiec 2008 Oczywiście standartowego z-deptha nie można zanimować w maksie / mój błąd zapomniałem - przepraszam. Z nim robiło się to tak że renderuje się ujęcie a potem do AE compound blur. Pozdro _BB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się