Napisano 24 Lipiec 200816 l Czy ktoś wie jak zrobić animowany z-depth? Przeszukałem sieć i znalazłem plugin z-Depth Plus, ale niestety wersja tylko pod 3ds max 8, a ja używam 9. Jest jakiś sposób aby zrobić to z poziomu maxa? z góry dzięki za wszelkie rady pozdrawiam
Napisano 24 Lipiec 200816 l z poziomu maxa to nie wiem więc nie pomogę, natomiast z poziomu aftereffects mozna(i nie wiem czy nie lepsza kontrola jest) Swoją drogą ciekawe pytanie
Napisano 24 Lipiec 200816 l nie wiem czy environmentowy fog jest animowalny, ale jesli tak to można dać wszystkim obiektom biały materiał z self-illumination i animować czarnego foga
Napisano 24 Lipiec 200816 l Render elements. Tam jest Z-depth i jego wartości są animowalne Jesli masz bardzo duża scene ( a niestety zdepth ma dziwnie ograniczony zakres) To animujac warstwe z-depth zeskaluj scene odpowiednio pozdro! _BB
Napisano 25 Lipiec 200816 l Autor JmTm00 mogłeś napisać jak byś to zrobiła w AE ;) Ja myślałem o tym aby wypuścić klatki Z-Depth 2 razy - o różnych ustawieniach i potem w AE animować na warstwach przejścia między nimi, też o tym myślałeś? Polka dot też już gdzieś wyczytałem o tej metodzie z enviornment fog i o drugiej z Area light zlinkowanym do targeta kamery, ale obie wydają mi się dość karkołomne, dlatego póki co szukam innych rozwiązań. the_fgdf o której wersji maxa mówisz? bo w max 9 próbowałem animować i ani rusz:/
Napisano 25 Lipiec 200816 l GrafMax, ten przenik nie da dobrego efektu, nie da płynności moim zdaniem. Poza tym w Afterze możesz sterowac głebią ostrości, normalnie. renderujesz zetke normalnie, a w AE jak suwaczkiem poruszasz w jej spektrum DOFa...
Napisano 25 Lipiec 200816 l Autor nie wiem czy environmentowy fog jest animowalny, ale jesli tak to można dać wszystkim obiektom biały materiał z self-illumination i animować czarnego foga polka dot - zwracam honor. To faktycznie dobra metoda - nie trzeba animować samego Fog, wystarczy animować Environment Range w kamerze co jest dużym ułatwieniem. Dodatkowo kontrolując parametry Exponential (Fog) można ustalić jak "głęboka" ma być mapa, czego nie da się za bardzo zrobić ze standardowym Z-Depth :D Właśnie renderuje, zobaczymy co z tego wyjdzie, ale zapowiada się obiecująco ;) Dzięki za pomoc
Napisano 26 Lipiec 200816 l Oczywiście standartowego z-deptha nie można zanimować w maksie / mój błąd zapomniałem - przepraszam. Z nim robiło się to tak że renderuje się ujęcie a potem do AE compound blur. Pozdro _BB
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto