Skocz do zawartości

animowany z-depth - jak?


GrafMax

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wie jak zrobić animowany z-depth? Przeszukałem sieć i znalazłem plugin z-Depth Plus, ale niestety wersja tylko pod 3ds max 8, a ja używam 9.

Jest jakiś sposób aby zrobić to z poziomu maxa?

 

z góry dzięki za wszelkie rady

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

JmTm00 mogłeś napisać jak byś to zrobiła w AE ;)

Ja myślałem o tym aby wypuścić klatki Z-Depth 2 razy - o różnych ustawieniach i potem w AE animować na warstwach przejścia między nimi, też o tym myślałeś?

 

Polka dot też już gdzieś wyczytałem o tej metodzie z enviornment fog i o drugiej z Area light zlinkowanym do targeta kamery, ale obie wydają mi się dość karkołomne, dlatego póki co szukam innych rozwiązań.

 

the_fgdf o której wersji maxa mówisz? bo w max 9 próbowałem animować i ani rusz:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy environmentowy fog jest animowalny, ale jesli tak to można dać wszystkim obiektom biały materiał z self-illumination i animować czarnego foga

 

polka dot - zwracam honor. To faktycznie dobra metoda - nie trzeba animować samego Fog, wystarczy animować Environment Range w kamerze co jest dużym ułatwieniem. Dodatkowo kontrolując parametry Exponential (Fog) można ustalić jak "głęboka" ma być mapa, czego nie da się za bardzo zrobić ze standardowym Z-Depth :D

 

Właśnie renderuje, zobaczymy co z tego wyjdzie, ale zapowiada się obiecująco ;)

 

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności