palmer Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 Witam probuje stworzyc material (vray) plytek ceramicznych. Mam gotowa teksture oraz mape bump. Zmapowalem sciany w lazience, niestety-gdy jedna ze scian ustawiona jest pod katem do kamery wyraznie widac iz powierzchnia jest plaska.... Co nalezy poprawic w ustawieniach materialu ??
mirach Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 gdy jedna ze scian ustawiona jest pod katem do kamery wyraznie widac iz powierzchnia jest plaska.... tak walsnie dziala bump maping. Pozostaje ci displace.
palmer Napisano 24 Lipiec 2008 Autor Napisano 24 Lipiec 2008 (edytowane) mmmm.... w takim razie zabieram sie za displace thx ! czy mozna zrobic displace z bump'a ...wydaje mi sie ze gdzies sie z tym spotkalem Edytowane 24 Lipiec 2008 przez palmer
Master Kiełbaster Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 przerzuć tą mapę bumpa do dispa i bedzie działać, ewentualnie możesz fugi ściemnić
palmer Napisano 24 Lipiec 2008 Autor Napisano 24 Lipiec 2008 ech cos sie kaszani (straszliwie) po wstawieniu displace'a - przerobiony bump lol !
zgred Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 zmniejsz displa, a mapa displace niech bedzie w czarno - bialych kolorach i najlpiej jakby byly na niej narysowane tylko fugi
JunioR Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 a sprobuj tak: wywal disp daj spowrotem bumpa (wartosc ok 40-60) ale wartosc blur mapy na 0.1 moze pomoze.
Temporal Napisano 25 Lipiec 2008 Napisano 25 Lipiec 2008 jak nie chce miec plaskosci pod katem to nie ma co sie bawic w bumpa i zostaje disp ewentualnie wymodelowac :P btw da sie jakos parallax mapping renderowac?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się