Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam

 

probuje stworzyc material (vray) plytek ceramicznych. Mam gotowa teksture oraz mape bump.

Zmapowalem sciany w lazience, niestety-gdy jedna ze scian ustawiona jest pod katem do kamery wyraznie widac iz powierzchnia jest plaska....

Co nalezy poprawic w ustawieniach materialu ??

 

txtfatalrf8.jpg

 

 

txtsetve4.jpg

  • Replies 7
  • Views 948
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

gdy jedna ze scian ustawiona jest pod katem do kamery wyraznie widac iz powierzchnia jest plaska....

 

tak walsnie dziala bump maping. Pozostaje ci displace.

  • Author

mmmm....

w takim razie zabieram sie za displace

 

thx !

 

czy mozna zrobic displace z bump'a ...wydaje mi sie ze gdzies sie z tym spotkalem

Edited by palmer

  • Author

ech

cos sie kaszani (straszliwie) po wstawieniu displace'a - przerobiony bump

 

kaszanaka9.jpg

lol !

zmniejsz displa, a mapa displace niech bedzie w czarno - bialych kolorach i najlpiej jakby byly na niej narysowane tylko fugi

a sprobuj tak:

 

wywal disp

daj spowrotem bumpa (wartosc ok 40-60) ale wartosc blur mapy na 0.1

 

moze pomoze.

jak nie chce miec plaskosci pod katem to nie ma co sie bawic w bumpa i zostaje disp ewentualnie wymodelowac :P btw da sie jakos parallax mapping renderowac?

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy