Posted July 24, 200816 yr Witam probuje stworzyc material (vray) plytek ceramicznych. Mam gotowa teksture oraz mape bump. Zmapowalem sciany w lazience, niestety-gdy jedna ze scian ustawiona jest pod katem do kamery wyraznie widac iz powierzchnia jest plaska.... Co nalezy poprawic w ustawieniach materialu ??
July 24, 200816 yr gdy jedna ze scian ustawiona jest pod katem do kamery wyraznie widac iz powierzchnia jest plaska.... tak walsnie dziala bump maping. Pozostaje ci displace.
July 24, 200816 yr Author mmmm.... w takim razie zabieram sie za displace thx ! czy mozna zrobic displace z bump'a ...wydaje mi sie ze gdzies sie z tym spotkalem Edited July 24, 200816 yr by palmer
July 24, 200816 yr przerzuć tą mapę bumpa do dispa i bedzie działać, ewentualnie możesz fugi ściemnić
July 24, 200816 yr Author ech cos sie kaszani (straszliwie) po wstawieniu displace'a - przerobiony bump lol !
July 24, 200816 yr zmniejsz displa, a mapa displace niech bedzie w czarno - bialych kolorach i najlpiej jakby byly na niej narysowane tylko fugi
July 24, 200816 yr a sprobuj tak: wywal disp daj spowrotem bumpa (wartosc ok 40-60) ale wartosc blur mapy na 0.1 moze pomoze.
July 25, 200816 yr jak nie chce miec plaskosci pod katem to nie ma co sie bawic w bumpa i zostaje disp ewentualnie wymodelowac :P btw da sie jakos parallax mapping renderowac?
Create an account or sign in to comment