Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

probuje stworzyc material (vray) plytek ceramicznych. Mam gotowa teksture oraz mape bump.

Zmapowalem sciany w lazience, niestety-gdy jedna ze scian ustawiona jest pod katem do kamery wyraznie widac iz powierzchnia jest plaska....

Co nalezy poprawic w ustawieniach materialu ??

 

txtfatalrf8.jpg

 

 

txtsetve4.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 913
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
gdy jedna ze scian ustawiona jest pod katem do kamery wyraznie widac iz powierzchnia jest plaska....

 

tak walsnie dziala bump maping. Pozostaje ci displace.

Napisano
  • Autor

mmmm....

w takim razie zabieram sie za displace

 

thx !

 

czy mozna zrobic displace z bump'a ...wydaje mi sie ze gdzies sie z tym spotkalem

Edytowane przez palmer

Napisano
  • Autor

ech

cos sie kaszani (straszliwie) po wstawieniu displace'a - przerobiony bump

 

kaszanaka9.jpg

lol !

Napisano

zmniejsz displa, a mapa displace niech bedzie w czarno - bialych kolorach i najlpiej jakby byly na niej narysowane tylko fugi

Napisano

a sprobuj tak:

 

wywal disp

daj spowrotem bumpa (wartosc ok 40-60) ale wartosc blur mapy na 0.1

 

moze pomoze.

Napisano

jak nie chce miec plaskosci pod katem to nie ma co sie bawic w bumpa i zostaje disp ewentualnie wymodelowac :P btw da sie jakos parallax mapping renderowac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności