Napisano 24 Lipiec 200816 l Witam probuje stworzyc material (vray) plytek ceramicznych. Mam gotowa teksture oraz mape bump. Zmapowalem sciany w lazience, niestety-gdy jedna ze scian ustawiona jest pod katem do kamery wyraznie widac iz powierzchnia jest plaska.... Co nalezy poprawic w ustawieniach materialu ??
Napisano 24 Lipiec 200816 l gdy jedna ze scian ustawiona jest pod katem do kamery wyraznie widac iz powierzchnia jest plaska.... tak walsnie dziala bump maping. Pozostaje ci displace.
Napisano 24 Lipiec 200816 l Autor mmmm.... w takim razie zabieram sie za displace thx ! czy mozna zrobic displace z bump'a ...wydaje mi sie ze gdzies sie z tym spotkalem Edytowane 24 Lipiec 200816 l przez palmer
Napisano 24 Lipiec 200816 l przerzuć tą mapę bumpa do dispa i bedzie działać, ewentualnie możesz fugi ściemnić
Napisano 24 Lipiec 200816 l Autor ech cos sie kaszani (straszliwie) po wstawieniu displace'a - przerobiony bump lol !
Napisano 24 Lipiec 200816 l zmniejsz displa, a mapa displace niech bedzie w czarno - bialych kolorach i najlpiej jakby byly na niej narysowane tylko fugi
Napisano 24 Lipiec 200816 l a sprobuj tak: wywal disp daj spowrotem bumpa (wartosc ok 40-60) ale wartosc blur mapy na 0.1 moze pomoze.
Napisano 25 Lipiec 200816 l jak nie chce miec plaskosci pod katem to nie ma co sie bawic w bumpa i zostaje disp ewentualnie wymodelowac :P btw da sie jakos parallax mapping renderowac?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto