palmer Napisano 24 Lipiec 2008 Share Napisano 24 Lipiec 2008 Witam probuje stworzyc material (vray) plytek ceramicznych. Mam gotowa teksture oraz mape bump. Zmapowalem sciany w lazience, niestety-gdy jedna ze scian ustawiona jest pod katem do kamery wyraznie widac iz powierzchnia jest plaska.... Co nalezy poprawic w ustawieniach materialu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 24 Lipiec 2008 Share Napisano 24 Lipiec 2008 gdy jedna ze scian ustawiona jest pod katem do kamery wyraznie widac iz powierzchnia jest plaska.... tak walsnie dziala bump maping. Pozostaje ci displace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
palmer Napisano 24 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2008 (edytowane) mmmm.... w takim razie zabieram sie za displace thx ! czy mozna zrobic displace z bump'a ...wydaje mi sie ze gdzies sie z tym spotkalem Edytowane 24 Lipiec 2008 przez palmer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 24 Lipiec 2008 Share Napisano 24 Lipiec 2008 przerzuć tą mapę bumpa do dispa i bedzie działać, ewentualnie możesz fugi ściemnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
palmer Napisano 24 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2008 ech cos sie kaszani (straszliwie) po wstawieniu displace'a - przerobiony bump lol ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 24 Lipiec 2008 Share Napisano 24 Lipiec 2008 zmniejsz displa, a mapa displace niech bedzie w czarno - bialych kolorach i najlpiej jakby byly na niej narysowane tylko fugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 24 Lipiec 2008 Share Napisano 24 Lipiec 2008 a sprobuj tak: wywal disp daj spowrotem bumpa (wartosc ok 40-60) ale wartosc blur mapy na 0.1 moze pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 25 Lipiec 2008 Share Napisano 25 Lipiec 2008 jak nie chce miec plaskosci pod katem to nie ma co sie bawic w bumpa i zostaje disp ewentualnie wymodelowac :P btw da sie jakos parallax mapping renderowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się