Skocz do zawartości

Tekstura proporcjonalna do modelu


olopl

Rekomendowane odpowiedzi

Teksturuje sobie budynek, jednak mam mały problem z nałożeniem na to tekstury. Znaczy samą teksturę umiem nałożyć lecz ona wychodzi taka prostokątna(zwężona)

406a667143f17323m.jpg

a chciałbym żeby ona się równała temu obrazkowi

windows07.jpg

Więc jak budynek teksturować lub co ustawić żeby ona się równało temu modelowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

trzeba odpowiednio ustawić UV map modifier (lub Unwrap modifier), możesz np. w UV map modifier ustawiwszy planar mapping, skorzystać z opcji bitmap fit, to ci dopasuje wielkość gizma dokładnie do tekstury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności