Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Teksturuje sobie budynek, jednak mam mały problem z nałożeniem na to tekstury. Znaczy samą teksturę umiem nałożyć lecz ona wychodzi taka prostokątna(zwężona)

406a667143f17323m.jpg

a chciałbym żeby ona się równała temu obrazkowi

windows07.jpg

Więc jak budynek teksturować lub co ustawić żeby ona się równało temu modelowi

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 690
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

trzeba odpowiednio ustawić UV map modifier (lub Unwrap modifier), możesz np. w UV map modifier ustawiwszy planar mapping, skorzystać z opcji bitmap fit, to ci dopasuje wielkość gizma dokładnie do tekstury.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności