olopl Napisano 26 Lipiec 2008 Share Napisano 26 Lipiec 2008 Teksturuje sobie budynek, jednak mam mały problem z nałożeniem na to tekstury. Znaczy samą teksturę umiem nałożyć lecz ona wychodzi taka prostokątna(zwężona) a chciałbym żeby ona się równała temu obrazkowi Więc jak budynek teksturować lub co ustawić żeby ona się równało temu modelowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 26 Lipiec 2008 Share Napisano 26 Lipiec 2008 trzeba odpowiednio ustawić UV map modifier (lub Unwrap modifier), możesz np. w UV map modifier ustawiwszy planar mapping, skorzystać z opcji bitmap fit, to ci dopasuje wielkość gizma dokładnie do tekstury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się