Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich.

Po dłuższej przerwie, w oczekiwaniu na nowego kompa postanowiłem zrobić scenkę, która będzie przedstawiać jakąś starą wieżę. Mam pewien problem z ustawieniem tła, chciałbym wrzucić tam jakieś niebo ale nie wiem jak to zrobić.

 

Max 2009+Vray

8570edc02f9102b3.jpg

Pozdro Razor_

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Niebo na plane'a lub sferę możesz wrzucić lub do enviro w background. Ostatecznie możesz zmontować tlo w ps.

Napisano
  • Autor

Mały upek. Zaznaczam, że to moja pierwsza większa próba teksturowania.

Wcześniej nie pozwalały mi na to umiejętności i częściej słaba konfiguracja kompa.

8add77118a48b102.jpg

 

Komentujcie

Napisano

O ile modele byly fajne to material lezy i kwiczy :/ jakis bump albo lepiej disp by sie przydal moze lekki specular badz reflect jesli ma byc tak poprawnie (spec raczej wystarczy bo cegly nie swieca sie az tak xD) no i jakas roznorodnosc w diffuse. Jakies zabrudzenia itp a tak na calosc modelu poszly te same cegly i wyglada to dosc nienaturalnie.

Napisano

Nie wygląda to najciekawiej- zwykła, powtarzalna tekstura cegieł. Może nieco odrapanego tynku, bądź spustoszenie w drewnianych elementach- nadłamane, przegniłe belki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności