Napisano 27 Lipiec 200816 l Witam wszystkich. Po dłuższej przerwie, w oczekiwaniu na nowego kompa postanowiłem zrobić scenkę, która będzie przedstawiać jakąś starą wieżę. Mam pewien problem z ustawieniem tła, chciałbym wrzucić tam jakieś niebo ale nie wiem jak to zrobić. Max 2009+Vray Pozdro Razor_
Napisano 27 Lipiec 200816 l no narazie fajnie ale bedzie bardziej co oceniac jak dojda materialy/texturki
Napisano 27 Lipiec 200816 l Niebo na plane'a lub sferę możesz wrzucić lub do enviro w background. Ostatecznie możesz zmontować tlo w ps.
Napisano 27 Lipiec 200816 l Autor Mały upek. Zaznaczam, że to moja pierwsza większa próba teksturowania. Wcześniej nie pozwalały mi na to umiejętności i częściej słaba konfiguracja kompa. Komentujcie
Napisano 27 Lipiec 200816 l O ile modele byly fajne to material lezy i kwiczy :/ jakis bump albo lepiej disp by sie przydal moze lekki specular badz reflect jesli ma byc tak poprawnie (spec raczej wystarczy bo cegly nie swieca sie az tak xD) no i jakas roznorodnosc w diffuse. Jakies zabrudzenia itp a tak na calosc modelu poszly te same cegly i wyglada to dosc nienaturalnie.
Napisano 27 Lipiec 200816 l Nie wygląda to najciekawiej- zwykła, powtarzalna tekstura cegieł. Może nieco odrapanego tynku, bądź spustoszenie w drewnianych elementach- nadłamane, przegniłe belki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto