Napisano 27 Lipiec 200816 l Witam serdecznie :) Rozpatrując taki przykład: on (release) { this.createEmptyMovieClip("tutajLaduj", 1); this.tutajLaduj.loadMovie("test.swf"); tutajLaduj._x = 200; tutajLaduj._y = 200; } mam dwa pytania: 1.Jak zrobić żeby załadowany "test.swf" odtworzył się tylko raz (teraz leci w kółko :/ ); 2. Co należy wpisać żeby po "test.swf" automatycznie się wczytał następny swf np."test02.swf" w tym samym miejscu. Za szybką odpowiedz z góry dziękuję :) Serdecznie Pozdrawiam
Napisano 27 Lipiec 200816 l nie znam sie na flashu.. ale logiczne byloby na końcu test1 dać skrypt kierujacy do konkretnej klatki w glownym projekcie.. tam skrypt czyszczący.. i uruchamiajacy test 2.. pozdrawiam
Napisano 28 Lipiec 200816 l Autor Dzięki za odpowiedz i zainteresowanie sly :) ale chodziło mi właśnie o konkretne funkcje, które by powodowały zdarzenia opisane w punkcie 1 lub w punkcie 2. ps. na logikę to w pierwszy dzień próbowałem zrobić i nic z tego mi nie wyszło, w drugi dzień to już resztki logiki, google i forum no i też jak na razie nic z tego(znalazłem dwa podobne wątki ale bez odpowiedzi :/ ), a dziś to już sam nie wiem... Wydaje się bardzo proste zagadnienie i na pewno jest, ale jak dla mnie na razie jest nie do przejścia :/ problem rozwiązany :D Edytowane 28 Lipiec 200816 l przez dna_84
Napisano 14 Sierpień 200816 l ROZWIĄZANIE: on (release) { this.createEmptyMovieClip("tutajLaduj", 1); this.tutajLaduj.loadMovie("test.swf"); tutajLaduj._x = 200; tutajLaduj._y = 200; } 1.Jak zrobić żeby załadowany "test.swf" odtworzył się tylko raz (teraz leci w kółko :/ ); Odp: Wstawić akcję "stop();" na końcową klatkę animacji "test.swf" lub np. wstawić kod który bedzie obserwował postęp animacji wczytanego swfa (np. onEnterFrame = function(){if (tutajLaduj._currentframe == tu numer ostatniej klatki animacji test.swf){tutajLaduj.stop();}; 2. Co należy wpisać żeby po "test.swf" automatycznie się wczytał następny swf np."test02.swf" w tym samym miejscu. Odp: Najlepiej, by było pewnie, aby kolejna animacja wczytywała się już w trakcie odtwarzania pierwszego swfa. Wymaga to pracy na dwóch loaderach onEnterFrame = function(){ if (tutajLaduj._currentframe == ostatnia klatka animacji test.swf){ tutajLaduj2.gotoAndPlay(1); tutajLaduj._visible = false; tutajLaduj2._visible = true; tutajLaduj.gotoAndStop(1); //Można też zrobić unload, albo usunąć klip } if (tutajLaduj._currentframe == 2){ this.createEmptyMovieClip("tutajLaduj2", 2); this.tutajLaduj2._visible = false; this.tutajLaduj2.loadMovie("test2.swf"); tutajLaduj._x = 200; tutajLaduj._y = 200; }; Są oczywiście inne sposoby... Pewnie narobiłem baboli w skrypcie, bo piszę z pamięci na szybkiego i bez zastanowienia. Bynajmniej myślę, że to i tak bedzie pomocne... (mimo że autor tematu rozwiązał problem)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto