halset Napisano 29 Lipiec 2008 Napisano 29 Lipiec 2008 Czy jest w 3ds gdzieś funkcja odwrotna do "assign material to selection"? Nałożyłem w scence kilka materiałów na próbę i teraz zastanawiam się czy da się to cofnąć? Tzn chcę żeby materiał pozostał w ME, tylko nie był przypisany do obiektu.
arev Napisano 29 Lipiec 2008 Napisano 29 Lipiec 2008 Rendering -> Material/Map Browser, z niego przeciągasz na obiekty "materiał" None (czyli brak materiału) widoczny na samej górze listy. 1
halset Napisano 29 Lipiec 2008 Autor Napisano 29 Lipiec 2008 Ale banał... że ja tego nie zauważyłem :D Dzięki ;] 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się