Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy jest w 3ds gdzieś funkcja odwrotna do "assign material to selection"? Nałożyłem w scence kilka materiałów na próbę i teraz zastanawiam się czy da się to cofnąć? Tzn chcę żeby materiał pozostał w ME, tylko nie był przypisany do obiektu.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Rendering -> Material/Map Browser, z niego przeciągasz na obiekty "materiał" None (czyli brak materiału) widoczny na samej górze listy.

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności