halset Napisano 29 Lipiec 2008 Share Napisano 29 Lipiec 2008 Czy jest w 3ds gdzieś funkcja odwrotna do "assign material to selection"? Nałożyłem w scence kilka materiałów na próbę i teraz zastanawiam się czy da się to cofnąć? Tzn chcę żeby materiał pozostał w ME, tylko nie był przypisany do obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 29 Lipiec 2008 Share Napisano 29 Lipiec 2008 Rendering -> Material/Map Browser, z niego przeciągasz na obiekty "materiał" None (czyli brak materiału) widoczny na samej górze listy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halset Napisano 29 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 29 Lipiec 2008 Ale banał... że ja tego nie zauważyłem :D Dzięki ;] 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się