Muminek Napisano 30 Lipiec 2008 Share Napisano 30 Lipiec 2008 Cześć. Jak w grach od strony technicznej jest zrobiona struga ognia z miotacza ? Na cząsteczkach to chyba by ostro po procku jechało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 30 Lipiec 2008 Share Napisano 30 Lipiec 2008 ja tam sie nie znam ale mi sie wydaje ze chyba wlasnie sa to czasteczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 30 Lipiec 2008 Share Napisano 30 Lipiec 2008 hej Raczej cząsteczki, tyle ze mało duzych zawsze "zfejsowanych do kamery" i z ładną animowaną mapką płomieni (chociaż animowane mapki nie zawsze) tudzież tuż przy lufie (czy cokolwiek jest w jej miejsce) jakiś jaskrawy kawałek geometrii :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muminek Napisano 30 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2008 Musi jakoś kolor realnie przechodzić. Mamy praktycznie czerń i głęboką czerwień aż do jasnego żółtego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 31 Lipiec 2008 Share Napisano 31 Lipiec 2008 a ta fota to z gry jest wogole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramsez Napisano 31 Lipiec 2008 Share Napisano 31 Lipiec 2008 Wątpię nie ma szans aby tak to wygladało, np. w nowym CoD maja być miotacze i tam strasznie kupiasto ogień wygląda tyle że na trailerze X360. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muminek Napisano 31 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2008 (edytowane) To jest obrazek z gry :D google mi go znalazł. http://wolvrpg.mojeforum.net oczywiście to fotka Edytowane 31 Lipiec 2008 przez Muminek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 31 Lipiec 2008 Share Napisano 31 Lipiec 2008 W RTCW byl miotacz calkiem niezle jak na tamte czasy dzialajacy. To byly czasteczki, animowana tekstura, no i addytywny kolor. Teraz mialbys duzo wiecej mozliwosci. Shadery daja strasznie wiele. Co do jechania po procku: Bez przesady (standardowe particle to nie jest jakas droga rzecz) , po drugie taki miotacz jest obiektem priorytetowym, wiec mozna na niego zasobow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruzh3r Napisano 1 Sierpień 2008 Share Napisano 1 Sierpień 2008 napewno cząsteczki dużo by akurat procka nie jadły. I na 100% jest na cząsteczkach, co innego w Unrealu 2(jeden z lepszych efektów miotacza, ale zupełnie inny niż na waszym zdjęciu), tam myśle że miotacz ognia to mesh z animowaną teksturą. Cząsteczek niemusi być dużo wystarczy że mają ładnie animowaną alphe i teksture Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się