Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam

 

problem polega na tym, że chce wyciąc w obiekcie otwór booleanem i zaznaczam dany obiekt, daje "pick operand b" wskazuje na szescian który ma wycinac to znika mi obiekt i czasem wywala bład "invalid boolean" potem "chceck operands for self intersection" a czasem znikaja obie bryły i nic nie wywala. podobnie z proboolean- ostatecznie niekiedy obie bryły staja sie jedna , jakbym dał im "union" a nie "substract". O co chodzi?

 

 

a moze podpowiecie jakas lepsza metode na wycinanie otworów okiennych niz boolean, mam juz sciany - także robienie plane, slice i shell odpada (rzut jest skomplikowany)

Edited by scirocco

  • Replies 5
  • Views 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Podłącze się pod temat bo mam podobny problem. Chcę wyciąć z jednej figury inną używam do tego boolean'a. Wycinana figura ma zaokrąglone boki(Mesh Smooth). Po wycięciu jednak otwór jest kanciaty i niezbyt estetyczny. Jak inaczej coś wyciąć?

  • Author
zamiast plane, slice i shell rób slice, extrude i weld. Metoda niezawodna.

Pozdrawiam.

 

...mógłbyś mnie troche naprowadzić? chodzi o samo narzedzie slice - uzywasz slice plane czy quick slice? mam rzuty i elewacje/przekroje i musze wymodelowac okna. powiedz tak w skrócie jak tego używać, a moze jakis tutek znasz:) byłbym wdzieczny

Nie ma **** we wsi pro boolean musi działać, może spróbuj coś pokombinować z siatką, może są tam jakieś błędy albo spróbuj wrzucić sam obiekt w którym chcesz wyciąć okna do innej sceny i tam booleana zapodać. No nie wiem sam miewałem takie błędy ale zawsze dało sie coś wykombinować.

  • Author

no wykombinowałem - cofnałem sie do poprzedniego zapisu i zrobiłem jeszcze raz etrude scian i teraz działa. Ale pózniej jeszcze bede modelował na elewacjach i nie wiem czy nie utrudniam sobie sprawy booleanem

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy