Posted August 5, 200816 yr Witam problem polega na tym, że chce wyciąc w obiekcie otwór booleanem i zaznaczam dany obiekt, daje "pick operand b" wskazuje na szescian który ma wycinac to znika mi obiekt i czasem wywala bład "invalid boolean" potem "chceck operands for self intersection" a czasem znikaja obie bryły i nic nie wywala. podobnie z proboolean- ostatecznie niekiedy obie bryły staja sie jedna , jakbym dał im "union" a nie "substract". O co chodzi? a moze podpowiecie jakas lepsza metode na wycinanie otworów okiennych niz boolean, mam juz sciany - także robienie plane, slice i shell odpada (rzut jest skomplikowany) Edited August 5, 200816 yr by scirocco
August 6, 200816 yr zamiast plane, slice i shell rób slice, extrude i weld. Metoda niezawodna. Pozdrawiam.
August 6, 200816 yr Podłącze się pod temat bo mam podobny problem. Chcę wyciąć z jednej figury inną używam do tego boolean'a. Wycinana figura ma zaokrąglone boki(Mesh Smooth). Po wycięciu jednak otwór jest kanciaty i niezbyt estetyczny. Jak inaczej coś wyciąć?
August 6, 200816 yr Author zamiast plane, slice i shell rób slice, extrude i weld. Metoda niezawodna. Pozdrawiam. ...mógłbyś mnie troche naprowadzić? chodzi o samo narzedzie slice - uzywasz slice plane czy quick slice? mam rzuty i elewacje/przekroje i musze wymodelowac okna. powiedz tak w skrócie jak tego używać, a moze jakis tutek znasz:) byłbym wdzieczny
August 6, 200816 yr Nie ma **** we wsi pro boolean musi działać, może spróbuj coś pokombinować z siatką, może są tam jakieś błędy albo spróbuj wrzucić sam obiekt w którym chcesz wyciąć okna do innej sceny i tam booleana zapodać. No nie wiem sam miewałem takie błędy ale zawsze dało sie coś wykombinować.
August 6, 200816 yr Author no wykombinowałem - cofnałem sie do poprzedniego zapisu i zrobiłem jeszcze raz etrude scian i teraz działa. Ale pózniej jeszcze bede modelował na elewacjach i nie wiem czy nie utrudniam sobie sprawy booleanem
Create an account or sign in to comment