Napisano 5 Sierpień 200816 l Witam! Praca w początkowej fazie miała być jako low poly, lecz nie wyszło i postanowiłem zrobić coś takiego. Jest to mój pierwszy samochód jaki wykonałem.
Napisano 6 Sierpień 200816 l TurboSmooth troszkę pozmieniał Ci karoserię, daj chamfer na ostre krawędzie i będzie dobrze. Pozdrawiam.
Napisano 6 Sierpień 200816 l shadery i światła do wymiany. skoro to Twój pierwszy samochód i jak widzę pierwsze próby setupowania świateł spróbuj najpierw oświetlić coś studyjnie. umieszczenie samochodu na jakimś tle i wstawianie elementów 3d do sceny na razie kiepsko u Ciebie wygląda. materiały są delikatnie mówiąc kiepskie. popracuj nad światłami studyjnymi (będzie Ci łatwiej i zachowasz większą kontrolę), oraz nad materiałami. Polecam stronę Jeffa Pattona i jego materiały car paint do mentala. no i zdecydowanie popracuj nad siatką modelu. bez tego nie dasz rady wyrenderować tego w przyzwoitej formie. Pozdrawiam
Napisano 6 Sierpień 200816 l Autor OK dziękuję za komentarz, szczerze mówiąc to nie starałem się wykonać wszystkiego idealnie by wyglądało foto realistycznie lecz ładnie :) ale oczywiście postaram się za jakiś czas poprawić. Pozdrawiam
Napisano 6 Sierpień 200816 l to znowu ja ;] Od siebie dodam tylko że wygląda to tak jakbyś nie miał podwozia - pod samochodem jest chyba zbyt jasno.
Napisano 6 Sierpień 200816 l Autor Hehe jest podwozie ;p tylko wyszedłem z założenia, że słońce jest już dosyć nisko i odbija się od betonu troszkę. Hmm może faktycznie za bardzo. Bo ten Cień rozjaśniłem, może trochę przyciemnić ?
Napisano 7 Sierpień 200816 l A to ja się jeszcze na tym nie znam. Masz tu Pana Tweety"ego w wątku zapewne zna odpowiedź :P Ja chciałem jedynie powiedzieć że jak robisz takie scenki z użyciem GI to dobrze zadbać o tego typu rzeczy bo czasem mogą wychodzić głupie błędy jak się np. podwozia nie ma ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto