mrozik26 Napisano 6 Sierpień 2008 Napisano 6 Sierpień 2008 Jedynie raz na filmie jak widziałem facet wyextrudował element i był troche zjaarany po bokach no to naprawił mu siatke ... ale tak to nie rozumiem celu .. może ktoś wytłumaczyć ?
Bielo^ Napisano 21 Sierpień 2008 Napisano 21 Sierpień 2008 Czasem po sculptingu albo poprawach anatomii siatka jest nie równo podzielona, przed przejściem do rzeźbienia chorych detali typu pory na skórze czy malutkie zmarszczki itp. często robi się topologię. Albo żeby zrobić lowpoly na hipoly modelu, wypalić co trzeba, zmapować low, projection cage itd. i mieć normalkę z hi smigajaca na modelu low (ktory mamy z topologii) ktory możemy wsadzić do jakiejś gry. Osobiście dokładnie nie wiem, nie zbrushowałem praktycznie nic, ale się domyślam. Coś widzę, że długo Ci nikt nie odpowiedział :P .
Kris_R Napisano 21 Sierpień 2008 Napisano 21 Sierpień 2008 Jak to jaki? Topology służy do zmiany topologii modelu. Po prostu. To, co napisał Bielo^ powinno Ci rozjaśnić już wszystko. A jeśli nie, to wyobraź sobie sytuację, gdy rzeźbisz twarz postaci z kulki... kulka jest tak mocno zagęszczona, że spokojnie Ci starcza detalu na fajny model głowy. A potem przychodzi myśl aby tą głowę zanimować. Bez dobrej topologii deformacje na twarzy będą wyglądały koszmarnie... no a na razie masz topologię... KULKI. Więc gnój. I tu przychodzi z pomocą Topology. W efekcie otrzymujesz dokładnie taki sam model, tylko z inaczej poprowadzonymi podziałami. No i tyle.
Levus Napisano 21 Sierpień 2008 Napisano 21 Sierpień 2008 Pozatem sam sobie odpowiedziałeś, "poprawił mu siatkę":) A ja na ten przykład używam teraz topology do robienia siatek low do 500trisów z modeli high..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się