GrafMax Napisano 11 Sierpień 2008 Share Napisano 11 Sierpień 2008 Pracuję nad UV dla modelu i po wybraniu opcji Select Inverted Face's zaznaczył mi dwie. Nie mam pojęcia jak je mam odwrócić, tak aby było dobrze? I dlaczego dzieją się takie rzeczy, że jakiś face się odwraca? z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzudzu Napisano 18 Wrzesień 2009 Share Napisano 18 Wrzesień 2009 dołączam się do pytania :( u mnie jednak to nie tylko pojedyncze face'y (które mógłbym zrobić na nowo), ale całe elementy przy mapowaniu okazują się być odwrócone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzudzu Napisano 18 Wrzesień 2009 Share Napisano 18 Wrzesień 2009 znalazłem; elementy naprawić jest bardzo prosto: zwykłe flip vertical, flip horizontal w oknie edit uvws; pojedyncze face'y próbuję naprawić poprzez unify z modyfikatora edit normals, ale póki co jakoś mi nie wychodzi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzudzu Napisano 18 Wrzesień 2009 Share Napisano 18 Wrzesień 2009 Ee, problem się okazał banalny. Po prostu tam, gdzie edytor wskazał inverted faces wystarczyło trochę poprzemieszczać wierzchołki w edytorze albo przyjrzeć się, czy nie ma nachodzących na siebie siatek i sprawa się prostowała. Super dzudzu, nieźle się spisałeś... rep leci! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się