GrafMax Posted August 11, 2008 Posted August 11, 2008 Pracuję nad UV dla modelu i po wybraniu opcji Select Inverted Face's zaznaczył mi dwie. Nie mam pojęcia jak je mam odwrócić, tak aby było dobrze? I dlaczego dzieją się takie rzeczy, że jakiś face się odwraca? z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
dzudzu Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 dołączam się do pytania :( u mnie jednak to nie tylko pojedyncze face'y (które mógłbym zrobić na nowo), ale całe elementy przy mapowaniu okazują się być odwrócone.
dzudzu Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 znalazłem; elementy naprawić jest bardzo prosto: zwykłe flip vertical, flip horizontal w oknie edit uvws; pojedyncze face'y próbuję naprawić poprzez unify z modyfikatora edit normals, ale póki co jakoś mi nie wychodzi :/
dzudzu Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Ee, problem się okazał banalny. Po prostu tam, gdzie edytor wskazał inverted faces wystarczyło trochę poprzemieszczać wierzchołki w edytorze albo przyjrzeć się, czy nie ma nachodzących na siebie siatek i sprawa się prostowała. Super dzudzu, nieźle się spisałeś... rep leci!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now