Napisano 11 Sierpień 200816 l Pracuję nad UV dla modelu i po wybraniu opcji Select Inverted Face's zaznaczył mi dwie. Nie mam pojęcia jak je mam odwrócić, tak aby było dobrze? I dlaczego dzieją się takie rzeczy, że jakiś face się odwraca? z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Napisano 18 Wrzesień 200915 l dołączam się do pytania :( u mnie jednak to nie tylko pojedyncze face'y (które mógłbym zrobić na nowo), ale całe elementy przy mapowaniu okazują się być odwrócone.
Napisano 18 Wrzesień 200915 l znalazłem; elementy naprawić jest bardzo prosto: zwykłe flip vertical, flip horizontal w oknie edit uvws; pojedyncze face'y próbuję naprawić poprzez unify z modyfikatora edit normals, ale póki co jakoś mi nie wychodzi :/
Napisano 18 Wrzesień 200915 l Ee, problem się okazał banalny. Po prostu tam, gdzie edytor wskazał inverted faces wystarczyło trochę poprzemieszczać wierzchołki w edytorze albo przyjrzeć się, czy nie ma nachodzących na siebie siatek i sprawa się prostowała. Super dzudzu, nieźle się spisałeś... rep leci!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto