Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

Po maluchu miałem chęć zrobić coś swojego, a że miałem szkice postanowiłem stworzyć swój koncept.

Krótko na temat:

- sportowe coupe z silnikiem centralnie

- brak błyskotek, ma być konkretnie i oryginalnie (lakier)

- bardziej zależało mi na klimacie niż fotorealizmie, zresztą to i tak koncept.

 

Na obronę:

- wiem, że ciemno, ale tak lubię, a i tak starałem się jak najjaśniej

- szyba jest już z samplingiem 30 i dalej szumi tylko dłużej się renderzyło :P

- studio mi się po maluchu znudziło więc nie będzie czystej ekspozycji :D

 

UPDATE: (info w poście na 2. stronie)

3deep.jpg

 

deep3_end.jpg

 

Ogólnie mam nadzieję że się spodoba.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za komentarze :)

Edytowane przez pitekkkk
  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Garaż też jest wymodelowany ? Samego samochodu bym nie kupił no ale te fele.... MEEGA, takie mógłbym mieć :) Brakuje mie troszke cieni pod samochodem bo coś ich tam mało, a sama ziemia z bliska jakoś nie wygląda.... Ale ogólnie na plus :)

Napisano

Ogólnie, główne wrażenie: tło lepsze od samochodu. :

 

 

"Na obronę:

- wiem, że ciemno, ale tak lubię, a i tak starałem się jak najjaśniej

- szyba jest już z samplingiem 30 i dalej szumi tylko dłużej się renderzyło :P

- studio mi się po maluchu znudziło więc nie będzie czystej ekspozycji :D"

 

Ja też kocham niemal czarne rendery. :] Mój monit dobrze to wyświetla.

Na szumy polecam Photoshopa, filters -> noise -> reduce noise

No i bardzo dobrze Ci to studio wyszło. :D

Napisano

lakier super ale reszta wygląda jakby była niedopracowana (oczywiście pomijając garaż który jest ekstra) najbardziej razi chyba AA na łączeniach szyb z karoserią (boczne, szczególnie w 2 samochodzie)

Napisano

AG dał komenta na GF ;D

 

Auto mi sie podoba z tyłu bo to continental gt a z przodu dla mnie nie robi roboty, felgi też nie w moim guście.

 

Co do wykonania graficznego ogołu to super wyszedł dach w hangarze :)

Napisano

Stachu: Co znaczy przekombinowany? konkretniej proszę :P

 

AG: uszczelki dałem chyba jakieś metaliczne :/ dam gumowe bo tak się odbija całe otoczenie. AA jest akurat ok.

 

Black Mamba: A z tym continentalem to chyba przesada, patrze na to i nie widzę, już mi predzej do BMW 6 podobne. A gusta są różne.

 

A mnie osobiście najbardziej się podoba odbicie w szybach hangaru :D

 

PS. chyba jednak doczeka się jeszcze jednego ujęcia, bo mam wrażenie, że model wygląda lepiej niż tak jak tutaj wyszedł :P ale na razie brak czasu :(

Napisano

no ze dziwne ma te kształty. lampy są dziwne jakos to wszystko nie gra ze sobą. tzn chodzi o to ze niektore linie nie łączą sie i ine precinają tylko tak np wlot na boku to taka sobie dziura :) fajniej by to wygladało jakbyś no zrobił takie linie prowadzące do wlotu jak sa w ferrari czy lamborghini. albo jeszcze fajniej by to wyglaało gdyby światła jakoś łączyly sie z wlotem chłodnicy. wiesz zeby to tak sprawialo wrazenie prędkości i aerodynamiki. :) pozdro.

Napisano

no to tak: :)

- co do ciągłości linii to napisz, narysuje Ci na renderze ciągłość wszystkich linii, w tym linie wlotów, świateł itp :) wszystko było szkicowane więc nie ma mowy o przypadku :P

- światło z chłodnicą ? jakby to wyglądało ? nie widze tego, nie przy takiej bryle

- a co do conceptów, to nie jest tak, że wszędzie będą wloty jak w lambo. zauważ, że wszystko na przednim i tylnym zderzaku jest po prostu wcinane w oryginalny opływowy kształt, tak jakbyś wyciął otworki i powsadzał w nie elementy plus te obramówki i tak jest w całym koncepcie - muszę być konsekwentny a nie wszystko z innej parafii bo fajnie wygląda w ferrari wlot to taki zrobię. potem wyjdzie taki zlepek i każdy wymieni co jest z czego a przód z tyłem nie będzie miał wiele wspólnego. Zależy mi na spójności modelu.

Napisano

nie nie niechodzilo mi o to zeby nasadzić pełno wlotów tylko zeby były takie fajne przejścia jak jest linia boczna i konczy sie wlotem. moze weź poka szkice bedzie łatwiej wytłumaczyc o co chodzi

Napisano

Szkice pogubiłem, został tylko przód ze światłem i kawałek tyłu ze światłem bo to projektowałem na koniec, leżą pewnie w jakiś wykładach bo tam głównie powstawał :P hehe

Ale znalazłem dziś 2h i wyrenderowałem w troszkę inny sposób.

Inspiracja to malowanie samochodów rajdowych dawno temu plus oklejanie konceptów dla ukrycia linii.

 

Mnie się to chyba jednak bardziej podoba, a Wy oceńcie.

 

3deep.jpg

Napisano

no musze przyznac ze ten o woiele lepiej wyglada. przynajmniej widac co i jak. tera juz jedyne co mi sie nie podoba to ta duza boczna szyba ale to juz kwestia gustu :D

 

aha i mapka ziemi to raczej porażka. zmienic ją :P (chodzi o jakość)

Napisano

eehhh zmieniłbym aleee... to jest kombinowane, bo w zyciu nie wyrenderowalbym sceny z 20 swiatłami i do tego doświetlić samochód.... tragedia. więc jest renderowane osobno tło+HDRI i samochód dopiero na to narenderowany, dlatego szybciej samochód sam idzie - około 2h. Scena 6h + hdri 3h. Taki mój sposób na wygodniejsze renderowanie czegoś w dużej scenie :D

Napisano

Nadal fatalne podłoże i zrób proszę coś z tymi beczkami z tyłu, bo to pierwsze co się w oczy rzuca, a chyba powinien samochód?;)

Napisano

na plus jest linia boczna reszta taka sobie, a szkoda bo można by było coś z tego wyciągnąć poprzez ciekawsze lampy, wloty w zderzakach itp.

 

i jeszcze ten masakryczny słupek między drzwiami a przednią szybą, widziałeś żeby w jakimś aucie takie robili? to by poważnie ograniczało widoczność

Napisano

Co do słupków może i racja, że trochę za szerokie wyszły, ale co do wlotów to takie miały być, nie miało być wypukłości ani jakiś wymyślnych dziur, ma być sportowo i opływowo. Miała być zwarta, lekko napompowana sylwetka z wciętymi elementami, lampy jak są małe to jest niewiele do popisu a miały być małe. Agresywnie, sportowo, trochę spartańsko, takie samochody lubię, takie tworzę, trudno :P

 

Co do podłogi pisałem wyżej, beczki fakt, można przyciemnić trochę :P

Napisano

Heja

 

pitekkkk- wspomnialeś w pierwszym poście cos o samplingu szyb i szumie... jak w mentalu robisz czy vrau to trzeba światlą sampling tez ziękrzyć...

Napisano

Pomysł na render i sam render ciekawy, choć model już mniej jak dla mnie.

Jakbyś podciągnął teksturki byłoby malinowo! Pozdr.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności