Napisano 12 Sierpień 200816 l Witam. Po maluchu miałem chęć zrobić coś swojego, a że miałem szkice postanowiłem stworzyć swój koncept. Krótko na temat: - sportowe coupe z silnikiem centralnie - brak błyskotek, ma być konkretnie i oryginalnie (lakier) - bardziej zależało mi na klimacie niż fotorealizmie, zresztą to i tak koncept. Na obronę: - wiem, że ciemno, ale tak lubię, a i tak starałem się jak najjaśniej - szyba jest już z samplingiem 30 i dalej szumi tylko dłużej się renderzyło :P - studio mi się po maluchu znudziło więc nie będzie czystej ekspozycji :D UPDATE: (info w poście na 2. stronie) Ogólnie mam nadzieję że się spodoba. Pozdrawiam i z góry dziękuję za komentarze :) Edytowane 13 Sierpień 200816 l przez pitekkkk
Napisano 12 Sierpień 200816 l Garaż też jest wymodelowany ? Samego samochodu bym nie kupił no ale te fele.... MEEGA, takie mógłbym mieć :) Brakuje mie troszke cieni pod samochodem bo coś ich tam mało, a sama ziemia z bliska jakoś nie wygląda.... Ale ogólnie na plus :)
Napisano 12 Sierpień 200816 l Autor tak tak, wszystko modelowane, cieni brak bo auto doświetlane też od boku. :)
Napisano 12 Sierpień 200816 l Kolor autka rulez :) Ziemia wg mnie zbyt low rez. Garaz bardzo przyjemny.
Napisano 12 Sierpień 200816 l koncept nieco przekombinowany. ale render wymiara! no moze texturka ziemi troche słabej jakości
Napisano 12 Sierpień 200816 l Ogólnie, główne wrażenie: tło lepsze od samochodu. : "Na obronę: - wiem, że ciemno, ale tak lubię, a i tak starałem się jak najjaśniej - szyba jest już z samplingiem 30 i dalej szumi tylko dłużej się renderzyło :P - studio mi się po maluchu znudziło więc nie będzie czystej ekspozycji :D" Ja też kocham niemal czarne rendery. :] Mój monit dobrze to wyświetla. Na szumy polecam Photoshopa, filters -> noise -> reduce noise No i bardzo dobrze Ci to studio wyszło. :D
Napisano 12 Sierpień 200816 l lakier super ale reszta wygląda jakby była niedopracowana (oczywiście pomijając garaż który jest ekstra) najbardziej razi chyba AA na łączeniach szyb z karoserią (boczne, szczególnie w 2 samochodzie)
Napisano 12 Sierpień 200816 l AG dał komenta na GF ;D Auto mi sie podoba z tyłu bo to continental gt a z przodu dla mnie nie robi roboty, felgi też nie w moim guście. Co do wykonania graficznego ogołu to super wyszedł dach w hangarze :)
Napisano 12 Sierpień 200816 l Autor Stachu: Co znaczy przekombinowany? konkretniej proszę :P AG: uszczelki dałem chyba jakieś metaliczne :/ dam gumowe bo tak się odbija całe otoczenie. AA jest akurat ok. Black Mamba: A z tym continentalem to chyba przesada, patrze na to i nie widzę, już mi predzej do BMW 6 podobne. A gusta są różne. A mnie osobiście najbardziej się podoba odbicie w szybach hangaru :D PS. chyba jednak doczeka się jeszcze jednego ujęcia, bo mam wrażenie, że model wygląda lepiej niż tak jak tutaj wyszedł :P ale na razie brak czasu :(
Napisano 13 Sierpień 200816 l no ze dziwne ma te kształty. lampy są dziwne jakos to wszystko nie gra ze sobą. tzn chodzi o to ze niektore linie nie łączą sie i ine precinają tylko tak np wlot na boku to taka sobie dziura :) fajniej by to wygladało jakbyś no zrobił takie linie prowadzące do wlotu jak sa w ferrari czy lamborghini. albo jeszcze fajniej by to wyglaało gdyby światła jakoś łączyly sie z wlotem chłodnicy. wiesz zeby to tak sprawialo wrazenie prędkości i aerodynamiki. :) pozdro.
Napisano 13 Sierpień 200816 l Autor no to tak: :) - co do ciągłości linii to napisz, narysuje Ci na renderze ciągłość wszystkich linii, w tym linie wlotów, świateł itp :) wszystko było szkicowane więc nie ma mowy o przypadku :P - światło z chłodnicą ? jakby to wyglądało ? nie widze tego, nie przy takiej bryle - a co do conceptów, to nie jest tak, że wszędzie będą wloty jak w lambo. zauważ, że wszystko na przednim i tylnym zderzaku jest po prostu wcinane w oryginalny opływowy kształt, tak jakbyś wyciął otworki i powsadzał w nie elementy plus te obramówki i tak jest w całym koncepcie - muszę być konsekwentny a nie wszystko z innej parafii bo fajnie wygląda w ferrari wlot to taki zrobię. potem wyjdzie taki zlepek i każdy wymieni co jest z czego a przód z tyłem nie będzie miał wiele wspólnego. Zależy mi na spójności modelu.
Napisano 13 Sierpień 200816 l nie nie niechodzilo mi o to zeby nasadzić pełno wlotów tylko zeby były takie fajne przejścia jak jest linia boczna i konczy sie wlotem. moze weź poka szkice bedzie łatwiej wytłumaczyc o co chodzi
Napisano 13 Sierpień 200816 l Autor Szkice pogubiłem, został tylko przód ze światłem i kawałek tyłu ze światłem bo to projektowałem na koniec, leżą pewnie w jakiś wykładach bo tam głównie powstawał :P hehe Ale znalazłem dziś 2h i wyrenderowałem w troszkę inny sposób. Inspiracja to malowanie samochodów rajdowych dawno temu plus oklejanie konceptów dla ukrycia linii. Mnie się to chyba jednak bardziej podoba, a Wy oceńcie.
Napisano 13 Sierpień 200816 l no musze przyznac ze ten o woiele lepiej wyglada. przynajmniej widac co i jak. tera juz jedyne co mi sie nie podoba to ta duza boczna szyba ale to juz kwestia gustu :D aha i mapka ziemi to raczej porażka. zmienic ją :P (chodzi o jakość)
Napisano 13 Sierpień 200816 l Autor eehhh zmieniłbym aleee... to jest kombinowane, bo w zyciu nie wyrenderowalbym sceny z 20 swiatłami i do tego doświetlić samochód.... tragedia. więc jest renderowane osobno tło+HDRI i samochód dopiero na to narenderowany, dlatego szybciej samochód sam idzie - około 2h. Scena 6h + hdri 3h. Taki mój sposób na wygodniejsze renderowanie czegoś w dużej scenie :D
Napisano 13 Sierpień 200816 l Nadal fatalne podłoże i zrób proszę coś z tymi beczkami z tyłu, bo to pierwsze co się w oczy rzuca, a chyba powinien samochód?;)
Napisano 13 Sierpień 200816 l na plus jest linia boczna reszta taka sobie, a szkoda bo można by było coś z tego wyciągnąć poprzez ciekawsze lampy, wloty w zderzakach itp. i jeszcze ten masakryczny słupek między drzwiami a przednią szybą, widziałeś żeby w jakimś aucie takie robili? to by poważnie ograniczało widoczność
Napisano 13 Sierpień 200816 l Autor Co do słupków może i racja, że trochę za szerokie wyszły, ale co do wlotów to takie miały być, nie miało być wypukłości ani jakiś wymyślnych dziur, ma być sportowo i opływowo. Miała być zwarta, lekko napompowana sylwetka z wciętymi elementami, lampy jak są małe to jest niewiele do popisu a miały być małe. Agresywnie, sportowo, trochę spartańsko, takie samochody lubię, takie tworzę, trudno :P Co do podłogi pisałem wyżej, beczki fakt, można przyciemnić trochę :P
Napisano 14 Sierpień 200816 l Heja pitekkkk- wspomnialeś w pierwszym poście cos o samplingu szyb i szumie... jak w mentalu robisz czy vrau to trzeba światlą sampling tez ziękrzyć...
Napisano 17 Sierpień 200816 l biała wersja jest zdecydowanie lepsza jedynie textura na podłożu rozciągnięta ale i tak ładnie całkiem
Napisano 17 Sierpień 200816 l Pomysł na render i sam render ciekawy, choć model już mniej jak dla mnie. Jakbyś podciągnął teksturki byłoby malinowo! Pozdr.