Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Po maluchu miałem chęć zrobić coś swojego, a że miałem szkice postanowiłem stworzyć swój koncept.

Krótko na temat:

- sportowe coupe z silnikiem centralnie

- brak błyskotek, ma być konkretnie i oryginalnie (lakier)

- bardziej zależało mi na klimacie niż fotorealizmie, zresztą to i tak koncept.

 

Na obronę:

- wiem, że ciemno, ale tak lubię, a i tak starałem się jak najjaśniej

- szyba jest już z samplingiem 30 i dalej szumi tylko dłużej się renderzyło :P

- studio mi się po maluchu znudziło więc nie będzie czystej ekspozycji :D

 

UPDATE: (info w poście na 2. stronie)

3deep.jpg

 

deep3_end.jpg

 

Ogólnie mam nadzieję że się spodoba.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za komentarze :)

Edytowane przez pitekkkk

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Garaż też jest wymodelowany ? Samego samochodu bym nie kupił no ale te fele.... MEEGA, takie mógłbym mieć :) Brakuje mie troszke cieni pod samochodem bo coś ich tam mało, a sama ziemia z bliska jakoś nie wygląda.... Ale ogólnie na plus :)

Napisano

Kolor autka rulez :) Ziemia wg mnie zbyt low rez. Garaz bardzo przyjemny.

Napisano

koncept nieco przekombinowany. ale render wymiara!

no moze texturka ziemi troche słabej jakości

Napisano

Ogólnie, główne wrażenie: tło lepsze od samochodu. :

 

 

"Na obronę:

- wiem, że ciemno, ale tak lubię, a i tak starałem się jak najjaśniej

- szyba jest już z samplingiem 30 i dalej szumi tylko dłużej się renderzyło :P

- studio mi się po maluchu znudziło więc nie będzie czystej ekspozycji :D"

 

Ja też kocham niemal czarne rendery. :] Mój monit dobrze to wyświetla.

Na szumy polecam Photoshopa, filters -> noise -> reduce noise

No i bardzo dobrze Ci to studio wyszło. :D

Napisano

lakier super ale reszta wygląda jakby była niedopracowana (oczywiście pomijając garaż który jest ekstra) najbardziej razi chyba AA na łączeniach szyb z karoserią (boczne, szczególnie w 2 samochodzie)

Napisano

AG dał komenta na GF ;D

 

Auto mi sie podoba z tyłu bo to continental gt a z przodu dla mnie nie robi roboty, felgi też nie w moim guście.

 

Co do wykonania graficznego ogołu to super wyszedł dach w hangarze :)

Napisano
  • Autor

Stachu: Co znaczy przekombinowany? konkretniej proszę :P

 

AG: uszczelki dałem chyba jakieś metaliczne :/ dam gumowe bo tak się odbija całe otoczenie. AA jest akurat ok.

 

Black Mamba: A z tym continentalem to chyba przesada, patrze na to i nie widzę, już mi predzej do BMW 6 podobne. A gusta są różne.

 

A mnie osobiście najbardziej się podoba odbicie w szybach hangaru :D

 

PS. chyba jednak doczeka się jeszcze jednego ujęcia, bo mam wrażenie, że model wygląda lepiej niż tak jak tutaj wyszedł :P ale na razie brak czasu :(

Napisano

no ze dziwne ma te kształty. lampy są dziwne jakos to wszystko nie gra ze sobą. tzn chodzi o to ze niektore linie nie łączą sie i ine precinają tylko tak np wlot na boku to taka sobie dziura :) fajniej by to wygladało jakbyś no zrobił takie linie prowadzące do wlotu jak sa w ferrari czy lamborghini. albo jeszcze fajniej by to wyglaało gdyby światła jakoś łączyly sie z wlotem chłodnicy. wiesz zeby to tak sprawialo wrazenie prędkości i aerodynamiki. :) pozdro.

Napisano
  • Autor

no to tak: :)

- co do ciągłości linii to napisz, narysuje Ci na renderze ciągłość wszystkich linii, w tym linie wlotów, świateł itp :) wszystko było szkicowane więc nie ma mowy o przypadku :P

- światło z chłodnicą ? jakby to wyglądało ? nie widze tego, nie przy takiej bryle

- a co do conceptów, to nie jest tak, że wszędzie będą wloty jak w lambo. zauważ, że wszystko na przednim i tylnym zderzaku jest po prostu wcinane w oryginalny opływowy kształt, tak jakbyś wyciął otworki i powsadzał w nie elementy plus te obramówki i tak jest w całym koncepcie - muszę być konsekwentny a nie wszystko z innej parafii bo fajnie wygląda w ferrari wlot to taki zrobię. potem wyjdzie taki zlepek i każdy wymieni co jest z czego a przód z tyłem nie będzie miał wiele wspólnego. Zależy mi na spójności modelu.

Napisano

nie nie niechodzilo mi o to zeby nasadzić pełno wlotów tylko zeby były takie fajne przejścia jak jest linia boczna i konczy sie wlotem. moze weź poka szkice bedzie łatwiej wytłumaczyc o co chodzi

Napisano
  • Autor

Szkice pogubiłem, został tylko przód ze światłem i kawałek tyłu ze światłem bo to projektowałem na koniec, leżą pewnie w jakiś wykładach bo tam głównie powstawał :P hehe

Ale znalazłem dziś 2h i wyrenderowałem w troszkę inny sposób.

Inspiracja to malowanie samochodów rajdowych dawno temu plus oklejanie konceptów dla ukrycia linii.

 

Mnie się to chyba jednak bardziej podoba, a Wy oceńcie.

 

3deep.jpg

Napisano

no musze przyznac ze ten o woiele lepiej wyglada. przynajmniej widac co i jak. tera juz jedyne co mi sie nie podoba to ta duza boczna szyba ale to juz kwestia gustu :D

 

aha i mapka ziemi to raczej porażka. zmienic ją :P (chodzi o jakość)

Napisano
  • Autor

eehhh zmieniłbym aleee... to jest kombinowane, bo w zyciu nie wyrenderowalbym sceny z 20 swiatłami i do tego doświetlić samochód.... tragedia. więc jest renderowane osobno tło+HDRI i samochód dopiero na to narenderowany, dlatego szybciej samochód sam idzie - około 2h. Scena 6h + hdri 3h. Taki mój sposób na wygodniejsze renderowanie czegoś w dużej scenie :D

Napisano

Nadal fatalne podłoże i zrób proszę coś z tymi beczkami z tyłu, bo to pierwsze co się w oczy rzuca, a chyba powinien samochód?;)

Napisano

na plus jest linia boczna reszta taka sobie, a szkoda bo można by było coś z tego wyciągnąć poprzez ciekawsze lampy, wloty w zderzakach itp.

 

i jeszcze ten masakryczny słupek między drzwiami a przednią szybą, widziałeś żeby w jakimś aucie takie robili? to by poważnie ograniczało widoczność

Napisano
  • Autor

Co do słupków może i racja, że trochę za szerokie wyszły, ale co do wlotów to takie miały być, nie miało być wypukłości ani jakiś wymyślnych dziur, ma być sportowo i opływowo. Miała być zwarta, lekko napompowana sylwetka z wciętymi elementami, lampy jak są małe to jest niewiele do popisu a miały być małe. Agresywnie, sportowo, trochę spartańsko, takie samochody lubię, takie tworzę, trudno :P

 

Co do podłogi pisałem wyżej, beczki fakt, można przyciemnić trochę :P

Napisano

Heja

 

pitekkkk- wspomnialeś w pierwszym poście cos o samplingu szyb i szumie... jak w mentalu robisz czy vrau to trzeba światlą sampling tez ziękrzyć...

Napisano

biała wersja jest zdecydowanie lepsza jedynie textura na podłożu rozciągnięta ale i tak ładnie całkiem

Napisano

Pomysł na render i sam render ciekawy, choć model już mniej jak dla mnie.

Jakbyś podciągnął teksturki byłoby malinowo! Pozdr.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.