Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Od paru dni bawię się z Kleymenem (bohater gry "The Neverhood"). Mam nadzieję, że spodoba się wam i pomożecie w razie potrzeby :)

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 8,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Usta złe i w barach za szeroki. Klatka kwadratowa. Głowa powinna być szersza. Oczy tez. Ale plastelinowo wyglada, w tym przypadku to plus.

Napisano

Teraz moja kolej..nie zgodzę się z kolegą jeżeli chodzi o głowę. oprócz kucyka..trochę dłuższy..i ust (trochę pełniejsze).Bary tak jak napisano..za szerokie, za bardzo "pofałdowany" trochę to zabudrza proporcje. Clayman, czy jak mu tam, był niewielki i technicznie ciężko by było zrobić tyle fałd....pracuj dalej, bo uwielbiam tą postać i nie mogę się doczekać efektu końcowego!pozdrawiam.


Edytowane przez Arrius

Napisano
  • Autor

Dzięki za opinię. A co do barów no to takie wyszły gdyż nie mam zdjęcia od przodu, na necie są tylko z pół profilu, albo czymś zasłania tułów. A co do fałdek, to jest tylko zmiksowany noise i stucco, zrobiony tylko po to, żebym widział jak to mniej więcej wygląda w plastelinie. A co do ilości fałdek to nie do końca się zgodzę:

never02.jpg

 

Ale dzięki za rady. Postaram się wszystko poprawić.

 

 

Edit:

Nie mogę na razie więcej poprawić, bo się burza robi.

Edytowane przez My-Key

Napisano
  • Autor

Już skończyłem :) Jeszcze tylko zrobić bumpmapę i zanimować.

Napisano

niby postac jest dosc prosta ale jednak i tak widac ze twoja praca rozni sie od orginalu nie wiem czy na oko to robiles czy przykladales bardziej sie do oddania ksztaltu tego ludka ale zapewniam cie ze wyszlo ci troche inaczej

Napisano
  • Autor

Starałem się najlepiej jak umiałem, ale ze zdjęć nie da się za bardzo odczytać dokładnych proporcji (np. długości rąk), więc robiłem trochę na wyczucie. Jakbyś podał jakieś konkrety co do różnic to postarałbym się go poprawić.

Napisano
  • Autor

Poprawiłem dłonie i stopy, oraz pogrubiłem klatę. Zrobiłem jeszcze z nudów owieczkę :P

Napisano

Swietny print jest na plycie i ksiazeczce z opisem :) Bo tutaj widze proporcje leza niestety a gralem duuuzo w ta gierke :) Ale stworek rewelacyjny i pomysl jak na tamte lata byl naprawde niezly :)

Napisano

Przypomniały mi się stare czasy, niegdyś w to grałem :)

 

kleymen.gif

 

Powodzenia!

Napisano
  • Autor

Co do stóp to się zgapiłem :P A co do rąk to jeszcze nad nimi będę pracować.

 

@ 3D CREATIVE

Masz może tego printa? Ja niestety mam tylko wersję nieoryginalną :(

Napisano

Ach The Neverhood i zarwane noce :)

Tu masz zdjęcia nadruku na płycie - jakość kiepska bo robione telefonem na szybko przed chwilą :P

7271ebabbb6961e3m.jpg

ae18c131adcb56a1m.jpg

 

Niewiele ale to jeden z nielicznych frontów tej postaci reszta znalazła by się pewnie jedynie już w samej grze :)

Napisano

No i dobry print :) Pamietam jak bylo trzeba przejsc korytarz (chyba ok 50 scen) zeby dostac sie do kasety na jego koncu i pozniej... powrot.. hehe fajna gierka do dzisiaj fajna :) Wymodeluj ladnie tego ludzika!!

Napisano
  • Autor

Dzięki La R za zdjęcia. Chwilę temu udało mi się znaleźć w lepszej jakości. http://img389.imageshack.us/img389/8135/neverhfy6.jpg

 

Dla fanów Neverhooda polecam Skullmonkeys - kontynuację Neverhooda (niestety tylko na PSX). Warto pograć dla filmików :)

 

Edit:

Klaymen po przeskalowaniu wygląda o wiele lepiej :)

Edytowane przez My-Key

Napisano
  • Autor

Znalazłem trochę czasu i zriggowałem oraz oteksturowałem Klaymena :) Jeszcze wymaga dopracowania, ale wg. mnie nie zostało już wiele do zrobienia :P

 

Zapomniałbym :) Jakiś wspaniały człowiek zamierza robić 3 część Neverhooda :D Tu jest pilotowy odcinek gry http://klaymen.site88.net/

Napisano

Usta wciaz do poprawy, oczy szerzej, rece zbyt proste [wlasciwie nie ma lokcia, i ramienia, tylko takie grabie], lydki grubsze, korpus tez trzeba poprawic. Niby wszystko jest ok, ale nie do konca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności