ReflectVision Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 no wlasnie, wie ktos dlaczego tak jest ? w maxie 9 bylo wporządku, w 2008 i powyzej juz takie cuda sie dzieją
patry Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 Mi tam siatka nie znika przy Screen, karta graficzna?
ReflectVision Napisano 17 Sierpień 2008 Autor Napisano 17 Sierpień 2008 chodzi o to ze jeden obiekt jak ma powyzej 60k tris to znika mu siatka
Ziper Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 U mnie dzieje sie to samo gdy wlanczam aplikacje pelnoekranowa korzystajaca z opengl(dx nie sprawdzalem) i to jest chyba normalne. Wszystko wraca do normy jak zmienie jakis stan viewporta np. widok,zoom itp.
ReflectVision Napisano 17 Sierpień 2008 Autor Napisano 17 Sierpień 2008 nie, na open gl akurat mam wszystko wporządku, DX cos chrzani
the_fgdf Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 Typowy błąd maxa , jeszcze bardziej typowy dla nowszych wersji i DX 10t . Przyzwyczaj się albo a) opengl. b) dx 9 _BB
Ziper Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 Ja bym bledem tego nie nazwal, to raczej jedna z "optymalizacji" predkosci polegajaca na nieprzemalowywaniu viewporta w momencie nieuzywania toolsow lub braku aktywnosci glownego okna maxa.
Touch Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 ReflectVision, spróbuj włączyć opcję Redraw Scene On Window Expose (Customize->Preferences->Viewports->Configure Driver)
La R Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 Nie wiem czym to się ma, ale swego czasu znikały mi obiekty przy aktywnym adaptive degradation z tym, że przy około 150 tysiącach. Teraz tego nie ma, ale może warto spróbować...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się