ReflectVision Posted August 17, 2008 Posted August 17, 2008 no wlasnie, wie ktos dlaczego tak jest ? w maxie 9 bylo wporządku, w 2008 i powyzej juz takie cuda sie dzieją
patry Posted August 17, 2008 Posted August 17, 2008 Mi tam siatka nie znika przy Screen, karta graficzna?
ReflectVision Posted August 17, 2008 Author Posted August 17, 2008 chodzi o to ze jeden obiekt jak ma powyzej 60k tris to znika mu siatka
Ziper Posted August 17, 2008 Posted August 17, 2008 U mnie dzieje sie to samo gdy wlanczam aplikacje pelnoekranowa korzystajaca z opengl(dx nie sprawdzalem) i to jest chyba normalne. Wszystko wraca do normy jak zmienie jakis stan viewporta np. widok,zoom itp.
ReflectVision Posted August 17, 2008 Author Posted August 17, 2008 nie, na open gl akurat mam wszystko wporządku, DX cos chrzani
the_fgdf Posted August 17, 2008 Posted August 17, 2008 Typowy błąd maxa , jeszcze bardziej typowy dla nowszych wersji i DX 10t . Przyzwyczaj się albo a) opengl. b) dx 9 _BB
Ziper Posted August 17, 2008 Posted August 17, 2008 Ja bym bledem tego nie nazwal, to raczej jedna z "optymalizacji" predkosci polegajaca na nieprzemalowywaniu viewporta w momencie nieuzywania toolsow lub braku aktywnosci glownego okna maxa.
Touch Posted August 17, 2008 Posted August 17, 2008 ReflectVision, spróbuj włączyć opcję Redraw Scene On Window Expose (Customize->Preferences->Viewports->Configure Driver)
La R Posted August 17, 2008 Posted August 17, 2008 Nie wiem czym to się ma, ale swego czasu znikały mi obiekty przy aktywnym adaptive degradation z tym, że przy około 150 tysiącach. Teraz tego nie ma, ale może warto spróbować...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now