Napisano 17 Sierpień 200816 l no wlasnie, wie ktos dlaczego tak jest ? w maxie 9 bylo wporządku, w 2008 i powyzej juz takie cuda sie dzieją
Napisano 17 Sierpień 200816 l Autor chodzi o to ze jeden obiekt jak ma powyzej 60k tris to znika mu siatka
Napisano 17 Sierpień 200816 l U mnie dzieje sie to samo gdy wlanczam aplikacje pelnoekranowa korzystajaca z opengl(dx nie sprawdzalem) i to jest chyba normalne. Wszystko wraca do normy jak zmienie jakis stan viewporta np. widok,zoom itp.
Napisano 17 Sierpień 200816 l Typowy błąd maxa , jeszcze bardziej typowy dla nowszych wersji i DX 10t . Przyzwyczaj się albo a) opengl. b) dx 9 _BB
Napisano 17 Sierpień 200816 l Ja bym bledem tego nie nazwal, to raczej jedna z "optymalizacji" predkosci polegajaca na nieprzemalowywaniu viewporta w momencie nieuzywania toolsow lub braku aktywnosci glownego okna maxa.
Napisano 17 Sierpień 200816 l ReflectVision, spróbuj włączyć opcję Redraw Scene On Window Expose (Customize->Preferences->Viewports->Configure Driver)
Napisano 17 Sierpień 200816 l Nie wiem czym to się ma, ale swego czasu znikały mi obiekty przy aktywnym adaptive degradation z tym, że przy około 150 tysiącach. Teraz tego nie ma, ale może warto spróbować...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto