Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

 

Zastanawiam sie jak sie za to zabrać - mam dach i chce zrobic na nim dachówke i gąsiory - modelować czy szukać mapki displace? dachówke na forum znalazłem ale jak zrobić to drugie.

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

a teraz drugie pytanie, skąd te śmieci na dachówce, używam mapki displace wzietej z forum w formacie .tga

Napisano
  • Autor

tu dałem zbliżenie, uvw mapping jest planar a do diffuse dałem mapke czerwoną z pionowymi paskami, moze to przez to?

Napisano

A w czym renderowane? Może warto podciągnąć ustawienia displacementa np edge lenght jak to mental.

Napisano

to raczej przez tą mapkę, wydaje mi się ze tam gdzie są paski a bliżej pixele w miejscach gdzie disp ma przeskoki między dachówkami one po prostu się rozciągają daj sam kolor i zobaczysz od razu różnicę

Napisano
  • Autor

tez tak pomyślałem i dałem kolor, efekt ten sam.

dałem kolor i też kaszanka. displace daje w edytorze materiałów, może używać vraydisplacement? bede miał wtedy podgląd mapy w viewporcie?

Edytowane przez scirocco

Napisano
  • Autor

napewno nie maja na to wpływu ustawienia vraya, ani mapa diffuse, dawałem juz standard material i vraymtl - nic, za każdym razem to samo. Ostatecznie użycie vraydisplacemod rozwiązało problem, czesciowo - jak zrobic zebym w viewportach widział mapke displace i mogł ja kontrolowac?

Napisano
  • Autor

nie wiem juz jak sobie z tym poradzić, szukałem i nic nie znalazłem, na forum był podobny watek z cegłami - niby siatka była za mało gęsta, pomoże ktoś? materiał to sam kolor z mapka displace - juz nie mowie ze nie ma przerw między dachówkami... mapke displace mam w formacie tga( z tego forum)

Napisano
  • Autor

edge length było 4, dałem 2

nie pomaga

Edytowane przez scirocco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności