gedzior Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 (edytowane) Witam Serdecznie... Jako, ze nigdy wczesniej nie zmagalem sie z powazniejszymi projektami 3D i jako, że nie potrafię jeszcze jako tako rzeźbić w tym środowisku, chciałem spróbowac swoich sil i wymodelowac cos na wzor opuszczonej/zaniedbanej fabryki/zakładu... Finalny efekt z pewnością nie bedzie powalający, ale od czegos trzeba zaczac :) Chcialbym aby niniejsza praca była dla mnie testem sprawdzającym umiejętności. Oczywiście liczę na komentarze :) Poki co - taki budyneczek... Edytowane 12 Wrzesień 2008 przez gedzior
Vega Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 Ja również nie znam się znakomicie nawet nie dobrze na 3D również dopiero zaczynam, ale powiem coś od siebie :) *Według mnie budynek jest trochę nie wymiarowy. Powinien być trochę niższy i szerszy. *Mogłeś dać materiał szyby na okna. *Okna górne są trochę dziwne dopracuj je bo te czarne kreski są trochę krzywe (takie się wydają) Tyle ode mnie. Też dopiero zaczynam więc to co napisałem nie musi być (tak powiem prawdą), ale każdy uważa inaczej. To jak zrobisz ten budynek zależy od Ciebie ;). pozdrawiam
adam_m Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 Z głowy modelujesz czy masz referkę? Jeśli to drugie to nie powinno być problemów z proporcjami. Powodzenia.